PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => User Experience Designer <=

  • 1. Data: 2016-04-14 09:05:02
    Temat: Warszawa => User Experience Designer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, niemieckiej spółki specjalizującej się w
    tworzeniu nowoczesnych aplikacji, obecnie poszukujemy osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** User Experience Designer
    *****

    ***** Twoje zadania:

    * Opisywanie procesów, tworzenie architektury informacji, schematów
    i prototypów, zgodnie z wymogami klientów i wewnętrznymi
    specyfikacjami;
    * Współpraca z innymi projektantami i grafikami w skoncentrowanym na
    użytkowniku procesie projektowym;
    * Bieżące monitorowanie jakościowych i ilościowych metryk w celu
    identyfikacji nowych wyzwań i zagrożeń;
    * Uczestniczenie w badaniach z użytkownikami w Niemczech, Belgii,
    Irlandii i Wielkiej Brytanii oraz współpraca z badaczami UX;
    * Aktywne uczestniczenie w procesie sprintu projektowego, w tym
    odpowiedzialność za prowadzenie własnych sprintów;
    * Wewnętrzna propagacja wiedzy i doświadczeń, zarówno dla działu
    UX, jak i innych zespołów.
    * Utrzymanie bieżących kontaktów ze współpracownikami w całej
    Europie.

    ***** Wymagania:

    * Posiadasz co najmniej 4 lata doświadczenia na stanowisku UX
    Desigera;
    * Potrafisz rozmawiać z menadżerami i właścicielami produktów,
    zbierać ich wymogi i aktywnie wpływać na ich wizję poprzez
    doskonałe prezentacje;
    * Posiadasz wrażliwość estetyczną i doświadczenie w projektowaniu
    efektywnych i efektownych interfejsów użytkownika, a także
    potwierdzające to portfolio.
    * Jesteś osobą równie sprawną w zagadnieniach projektowych, jak i
    technicznych, w tym znajomość zagadnień związanych z
    kodowaniem stron.
    * Jesteś zorganizowaną osobą, umiejącą stworzyć i trzymać się
    własnego planu pracy, przy równoczesnym uczestnictwie w kilku
    projektach równocześnie;
    * Poruszasz się sprawnie w danych ilościowych prezentowanych przez
    popularne pakiety analityczne, a także potrafisz wyciągać i
    prezentować z nich wnioski;
    * Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu i stosowaniu wyników z
    jakościowych metod badawczych;
    * Stosujesz z powodzeniem pełen zakres narzędzi do prototypowania i
    edytorów graficznych - od Axure'a, przez InVision, po Photoshopa.
    * Umiesz wskazać kilka dużych projektów, w których twój udział
    okazał się kluczowy dla poprawy osiąganych wyników.
    * Mówisz i piszesz po angielsku w stopniu komunikatywnym, a także
    jesteś w stanie pracować w tym języku na codzień; znajomość
    niemieckiego to dodatkowy plus!

    ***** Proponujemy:

    * Praca w naprawdę międzynarodowym środowisku nad projektami z
    wielu krajów;
    * Doświadczony zespół specjalistów - projektanci, badacze, graficy
    i developerzy;
    * Szkolenia, treningi i warsztaty non-stop;
    * Kursy językowe;
    * Nowoczesne biuro w Warszawie;
    * Zatrudnienie na pełen etat oraz konkurencyjne wynagrodzenie;
    * Pełen pakiet benefitów, w tym ubezpieczenie zdrowotne i pakiet
    dentystyczny.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1604
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=825db8f5d6edb732ba200f3abd4919ca