-
1. Data: 2008-02-03 13:00:00
Temat: Warszawa - Telefoniczny Help Desk
Od: "Jacek Wypych-SUPERMEDIA" <j...@s...pl>
Pracownik Sekcji Telefonicznej Obslugi Klienta
Wymagania:
- dobra znajomosc systemów Windows 9x/2000/XP/2003
- znajomosc sprzetu komputerowego oraz budowy i konfiguracji sieci LAN
- praktyczna znajomosc poruszania sie po urzadzeniach aktywnych (switche
Allied Telesyn, Intel, male routery Linksys, D-Link)
- mile widziana znajomosc linux - w stopniu umozliwiajacym poruszanie sie w
konsoli tekstowej
- komunikatywnosc
- pozytywne nastawienie na klienta
- odpornosc na stres
- mile widziane doswiadczenie w technicznym call center (nie sprzedazowym)
Obowiazki:
- przyjmowanie i obsluga telefonicznych zgloszen od klientów (helpdesk)
- rozwiazywanie problemów technicznych zglaszanych przez klientów
(samodzielnie lub przekazywanie do innych dzialów)
- terminowa obsluga zgloszen wplywajacych od Klientów w systemie RT: Request
Tracker
Oferujemy:
- praca zmianowa w godzinach 7:30-14:30, 14:00-21:00 (zmiany ruchome)
- praca w mlodym, przyjaznym zespole
Zainteresowane osoby prosimy o przeslanie CV oraz listu motywacyjnego na
adres: r...@s...pl
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane oferty.
Do aplikacji prosimy dopisac klauzule:
"Wyrazam zgode na przetwarzanie moich danych osobowych do celów
rekrutacyjnych, zgodnie z Ustawa o Ochronie danych Osobowych z dnia
29.08.1997 r. Dz. Ust. Nr 133 poz. 883".