eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa - Telefoniczny Help Desk
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2008-02-03 13:00:00
    Temat: Warszawa - Telefoniczny Help Desk
    Od: "Jacek Wypych-SUPERMEDIA" <j...@s...pl>

    Pracownik Sekcji Telefonicznej Obslugi Klienta

    Wymagania:
    - dobra znajomosc systemów Windows 9x/2000/XP/2003
    - znajomosc sprzetu komputerowego oraz budowy i konfiguracji sieci LAN
    - praktyczna znajomosc poruszania sie po urzadzeniach aktywnych (switche
    Allied Telesyn, Intel, male routery Linksys, D-Link)
    - mile widziana znajomosc linux - w stopniu umozliwiajacym poruszanie sie w
    konsoli tekstowej
    - komunikatywnosc
    - pozytywne nastawienie na klienta
    - odpornosc na stres
    - mile widziane doswiadczenie w technicznym call center (nie sprzedazowym)

    Obowiazki:
    - przyjmowanie i obsluga telefonicznych zgloszen od klientów (helpdesk)
    - rozwiazywanie problemów technicznych zglaszanych przez klientów
    (samodzielnie lub przekazywanie do innych dzialów)
    - terminowa obsluga zgloszen wplywajacych od Klientów w systemie RT: Request
    Tracker

    Oferujemy:
    - praca zmianowa w godzinach 7:30-14:30, 14:00-21:00 (zmiany ruchome)
    - praca w mlodym, przyjaznym zespole

    Zainteresowane osoby prosimy o przeslanie CV oraz listu motywacyjnego na
    adres: r...@s...pl
    Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane oferty.

    Do aplikacji prosimy dopisac klauzule:
    "Wyrazam zgode na przetwarzanie moich danych osobowych do celów
    rekrutacyjnych, zgodnie z Ustawa o Ochronie danych Osobowych z dnia
    29.08.1997 r. Dz. Ust. Nr 133 poz. 883".



strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1