PracaGrupypl.praca.szukana › [Warszawa][Szukasz młodego i uczciwego ? Zajrzyj a może spełniam Twoje oczekiwania]

  • 1. Data: 2004-04-30 20:44:33
    Temat: [Warszawa][Szukasz młodego i uczciwego ? Zajrzyj a może spełniam Twoje oczekiwania]
    Od: "Lukas" <a...@g...pl>

    Witam

    Poszukuje pracy na stanowiskach:

    - magazynier,

    - pomocnik w sklepie,

    - praca w serwisie z nastawieniem na naukę naprawiania sprzętu komputerowego
    i diagnostyki uszkodzeń; składaniem na zamówienie zestawów komputerowych;
    instalowaniem wymaganego oprogramowania i podstawową konfiguracją,

    - każdą pracą która da możliwość rozwijania się, szkolenia i pogłębiania
    wiedzy.

    Mini "CV":

    Aktualnie uczę się w 3 klasie Technikum Elektrycznego (5 letnie) kształcąc
    się w zawodzie Technika Elektronika. Tak też mile widziana praca w serwisie
    itp. Gdzie z racji kierunku nauki przyda mi się zdobyta wiedza. Poza tym
    wydaję mi się, że najlepszą metodą na naukę jest po prostu praktyka.

    Jestem też administratorem ASK (Amatorskiej Sieci Komputerowej). Sieć oparta
    jest na 7.2. Ze swojej strony staram się
    cały czas ulepszać software i w miarę możliwość finansowych także sprzęt, by
    tylko klienci byli zadowoleni. Tak też chętnie zatrudnię się w kafejce
    internetowej czy klubie a nawet jako instalator itp.

    Pracowałem na wersji Windows: 98 (SE), Me, 2k, XP. Aktualnie korzystam z
    wersji 2k. Inne systemy operacyjne (poza Dosem) to: Linux Mandrake 7.2
    (stare dzieje, zresztą nowa wersja to 9.1 więc widać). Umiem się posługiwać
    pakietem Office 2k, Office 2003. Choć najczęściej korzystam z Outlooka i
    Worda to jeżeli zajdzie taka potrzeba szybko zaznajomię się z innymi
    pakietami.

    Ponieważ jestem młodym człowiekiem (lat 19) nie mam doświadczenia
    praktycznie w żadnym z ww. zawodów. Według mojej subiektywnej opinii, jako
    plusy na moją korzyść, postawiłbym na: odpowiedzialność, pracowitość,
    ambicje, lojalność, uczciwość, szczerość. A także na umiejętności:
    logicznego myślenia i szukania informacji w Internecie.

    Mój czas jest niestety z powodu szkoły ograniczony, ale całe weekendy mogę
    przeznaczyć na pracę. W razie potrzeby dodatkowo w tygodniu w godzinach od
    16-tej (Warszawa -Wola). Naprawiać czy składać mogę w domu i ewentualnie
    dowozić do siedziby firmy/serwisu/klienta. Mogę pracować również w nocy ale
    to już rozpatrzę w zależności od rodzaju oferty.

    Wiem, że danie szansy dla kogoś z zerowym doświadczeniem to trudna decyzja,
    ale przecież każdy od czegoś zaczynał. Proszę tylko o szansę. Postaram się,
    by zaufanie do mojej osoby nie było zmarnowane i stanę się pełno
    wartościowym pracownikiem firmy.

    Pozdrawiam.

    Żadnego maila nie pozostawię bez odpowiedzi. Proszę pisać na (kontakt tylko
    mailem, ponieważ ja rzadko wchodzę na grupę, a post jest wysyłany 1 raz
    dziennie):
    s...@p...pl (wytnij NONO...).