PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa / Szukam wspólnika do serwisu internetowego B2B.

  • 1. Data: 2005-08-03 20:36:54
    Temat: Warszawa / Szukam wspólnika do serwisu internetowego B2B.
    Od: "skassa.pl" <r...@U...pl>

    Posiadam dobry pomysł na serwis internetowy który jest już w 50%
    przygotowany.

    Partner z którym realizowałem projekt wycofał się z braku czasu.

    Serwis a raczej Vortal tematyczny dotyczy branży reklamowej i skierowany
    będzie do małych i średnich przedsiębiorstw w całym kraju.

    Potrzebny czas na uruchomienie projektu 1 miesiąc. Potrzbeny czas na
    promocję serwisu ok 6 miesięcy, przychody z serwisy zaczną spływać po
    okresie promocji.

    Posiadam bogate doświadczenie w internecie, wdrożyłem dla moich klientów
    wiele sklepów, które przynoszą duże obroty (szczegóły mogę podać
    prywatatnie) np.:
    http://www.eprojektory.pl. W portfolio mam kilka systemów intranetowych.

    Posiadam własne serwisy internetowe :
    http://www.espedytor.pl - giełda transportowa
    http://www.hotelspol.pl - hotele w Polsce, rezerwacja online
    http://www.turnia.pl - klub górski, góry, wspinaczka, trekking

    Wszystkie te serwisy rozwijam i prowadzę.

    Do projektowanego seriwsu posiadam : wykupione domeny, grafikę oraz wstępny
    kod serwisu.

    Posiadam biuro i możliwości obsługi serwisu (helpdesk telefoniczny)

    Osobę inwestującą widzę jako wspólnika który w początkowym okresie nie
    będzie musiał się angażować, a po uruchomieniu serwisu będzie dbał o PR i
    ogólną strategię działania.

    Zyski w drugim półroczu ok 2-5 tys zł miesięcznie.

    --

    Pozdrawiam serdecznie
    Robert Skassa