PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa / Szukam cięzkiej pracy za dobre pieniądze

  • 1. Data: 2004-03-19 10:13:53
    Temat: Warszawa / Szukam cięzkiej pracy za dobre pieniądze
    Od: "Inż. Informatyk" <u...@o...pl>

    Witam

    Z zawodu jestem informatykiem i najchętniej podjąłbym pracę w branży IT.
    Jestem jednak otwarty na wszelkie propozycje. Jestem gotów podjąć inną
    pracę, poświęcić się jej, rozwinąć swoje predyspozycje, umiejętności oraz
    wiedzę.

    - Mam 27 lat,
    - Jestem zaradny, potrafię rozwiązywać problemy, dobrze sobie radzę w
    trudnych sytuacjach, Można na mnie polegać
    - Prawo jazdy kat. B, od 10 lat jeżdżę samochodami
    - Uregulowany stosunek do służby wojskowej - kat. D
    - Komunikatywny agielski na poziomie Upper Intermediate / FCE

    Pełną wersję CV prześlę mailem na życzenie.

    Z poważaniem

    Paweł W.