PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Szef Zespołu IT ds. Integracji z Klientami <=

  • 1. Data: 2022-05-18 18:45:05
    Temat: Warszawa => Szef Zespołu IT ds. Integracji z Klientami <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz Klient to globalny lider na rynku TSL (logistyka morska, lądowa,
    powietrzna), zatrudniający ponad 75 tysięcy osób na całym
    świecie.

    *****
    ***** Szef Zespołu IT ds. Integracji z Klientami
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * optymalizowanie współpracy z Klientami firmy za pośrednictwem
    cyfrowych kanałów wymiany informacji
    * zarządzanie projektami integracji Klientów przez koordynowanie i
    planowanie działań zespołów zaangażowanych
    * odpowiedzialność za poprawne działanie cyfrowych kanałów do
    komunikacji z Klientami
    * budowanie partnerskich relacji z naciskiem na sukces i satysfakcję
    Klienta
    * prowadzenie, motywowanie i rozwijanie zespołu odpowiedzialnego za
    rozwój i utrzymanie rozwiązań dla Klientów
    * zarządzanie i koordynowanie procesem migracji lokalnych rozwiązań
    do globalnych systemów wspierających współpracę z Klientami

    ***** Wymagania:

    * udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu ludźmi, zespołami
    projektowymi, w tym również zespołami rozproszonymi
    * doświadczenie lub wiedza z zakresu projektów związanych z
    integracją i wymianą danych API/EDI z klientami
    * dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (C1)
    * doświadczenie w budowaniu relacji z kierownictwem wyższego
    szczebla i kluczowymi interesariuszami po stronie Klienta
    * co najmniej 3 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami i
    świadczeniu usług (SCRUM, ITIL, Prince)
    * umiejętności organizacyjne i komunikacyjne, z naciskiem na
    zarządzanie priorytetami i wyznaczanie celów
    * umiejętność analizy i rozumienie biznesu, jego potrzeb i wyzwań,
    * wykształcenie wyższe, preferowane w dziedzinie informatyki,
    analizy biznesowej lub logistyki

    ***** Dodatkowe atuty:

    * doświadczenie w branży logistycznej

    ***** Oferujemy:

    * atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
    * praca hybrydowa
    * praca w wielokulturowym środowisku ludzi cechujących się
    energią, pasją i zaangażowaniem współpracują, aby
    osiągnąć ambitne cele i osiągnąć swój indywidualny
    potencjał
    * atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych, w tym ubezpieczenie
    zdrowotne, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny PPE, program
    fitness (Benefit Multisport)
    * duże możliwości rozwoju w ramach całej grupy Klienta

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2205
    => => =>