PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa => System Programmer: C/C++, Python, Bash <=

  • 1. Data: 2015-10-24 13:02:57
    Temat: Warszawa => System Programmer: C/C++, Python, Bash <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    For our Client we are looking for:

    *****
    ***** System Programmer: C/C++, Python, Bash
    *****
    ***** location: Warszawa
    *****

    ***** Key duties:

    * working on low level aspects of support systems surrounding the core
    RTB system
    * working on performance improvements of support systems through use
    of external components
    * working in agile team to identify ways of improving performance and
    stability of a large internet system in active use without
    disturbing the existing functionality of that system

    ***** Requirements:

    * knowledge of C/C++, Python, Bash
    * experience working with web servers and front ends:
    ** HA Proxy / NGinx desirable,
    ** SQL databases - especially PostgreSQL and/or MySQL,
    ** data caching systems - Memcache / Cassandra or similar,
    ** Ubuntu or Debian / Redhat or CentOS / Fedora - at least one at
    high level
    * knowledge and experience in system performance tuning
    * knowledge of IP networking and network protocols at various levels

    ***** Nice to have:

    * NoSQL / BigData
    * Basic Java
    * Perl
    * Hadoop

    ***** Benefits offered:

    * attractive sallary
    * flexible working hours
    * possibility to partially work at home

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/4440-ab669b38c737dbfce936
    5a7f3f0.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=293cc547518044043f71cdb6c1a649d5