PracaGrupypl.praca.szukana › [Warszawa] Studentka ostatniego roku informatyki

  • 1. Data: 2006-04-12 14:43:07
    Temat: [Warszawa] Studentka ostatniego roku informatyki
    Od: "Agnieszka" <a...@o...pl>

    Dzień dobry,

    Jestem studentką (23 lata) 4 roku informatyki (piszę pracę inżynierską).
    Poszukuję stałej i pewnej pracy na stanowisku asystentka, handlowiec bądź
    pokrewne "biurowe". Do tej pory pracowałam głownie w branży IT jako
    specjalista ds. kontaktów z klientami oraz specjalista ds. organizacji
    szkoleń
    Microsoft. Na życzenie chętnie przeslę swoje CV.

    Pozdrawiam
    Agnieszka

    aga_stoj ( AT ) op dot pl

  • 2. Data: 2006-04-12 14:50:02