PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa / Student Informatyki

  • 1. Data: 2004-11-07 19:35:59
    Temat: Warszawa / Student Informatyki
    Od: "Piotrek Gaszewski" <g...@k...chip.pl>

    Student 4. roku Informatyki na Politechnice Warszawskiej poszukuje praktyki
    lub pracy w Warszawie, w niepełnym wymiarze godzin lub zdalnie.

    Umiejętności:
    - Języki programowania: Java/JSP, PHP, HTML
    - Podstawy środowiska .NET (C#, ASP.NET)
    - Znajomość tematyki relacyjnych baz danych (SQL, PL/SQL)
    - Systemy operacyjne: MS Windows 2000/XP oraz Linux w stopniu umożliwiającym
    swobodne użytkowanie i podstawowe czynności administracyjne
    - administracja routerami sieciowymi firmy Cisco (obecnie kończę kurs CCNA w
    Akademii Cisco)
    - dobry angielski

    Doświadczenie:
    Ostanio zajmowałem się projektowaniem bazy danych (MySQL) oraz systemu do
    zarządzania treścią serwisu internetowego w języku PHP. Wcześniej, w ramach
    projektów na studiach, stworzyłem system do internetowej rejestracji
    studentów na organizowanych kursach (technologie: JSP, JavaMail, baza danych
    Oracle9i) oraz aplikacje desktopowe w językach Java i C#.

    W pracy chciałbym mieć możliwość rozwoju swoich umiejętności w jednej z ww.
    dziedzin.

    kontakt:
    tel. 604576415
    email: gasho(małpa)klub.chip.pl