PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa => Spedytor Międzynarodowy <=

  • 1. Data: 2024-07-31 18:45:02
    Temat: Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient to wiodący polski operator logistyczny, który od 2014
    roku dynamicznie rozwija się na rynku krajowym i
    międzynarodowym. Specjalizuje się w szerokim zakresie usług,
    obejmujących transport drogowy, magazynowanie towarów, a także
    obsługę celną. Obecnie poszukujemy spedytorów którzy
    chcieliby dołączyć do zespołu profesjonalistów i wspólnie
    pracować nad dalszym rozwojem firmy.

    *****
    ***** Spedytor Międzynarodowy
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Organizacja krajowych i zagranicznych transportów drogowych,
    realizacja zleceń kontrahentów, czyli obsługa klienta od A do Z
    * Pozyskiwanie klientów z różnych sektorów na rynku krajowym i
    zagranicznym
    * Budowanie pozytywnych i trwałych relacji z naszymi Partnerami -
    dzięki nim stale się rozwijamy
    * Na pewno odnajdziesz się u nas, jeśli dobrze czujesz się w
    prowadzeniu pojazdów własnych i kontraktowych, potrafisz
    dochodzić do porozumienia z kierowcami i przewoźnikami. Bardzo
    liczy się dla nas umiejętność współpracy i budowania
    pozytywnej atmosfery pracy

    ***** Oczekiwania:

    * Ważne jest dla nas Twoje doświadczenie w organizowaniu krajowego
    lub międzynarodowego transportu drogowego
    * Jeśli szukasz miejsca, gdzie możesz się rozwijać i poczuć się
    docenionym w pracy, to koniecznie powinieneś aplikować!
    * Jeśli lubisz pracę w transporcie i cenisz wysoką kulturę
    organizacji, to na pewno dobrze się u nas poczujesz!
    * Jeżeli masz pomysły na pozyskiwanie nowych klientów,
    przewoźników, ale w obecnej pracy nie czujesz wsparcia, to
    powinieneś z nami porozmawiać!
    * Świetnie, jeśli nie boisz się zmian i chcesz uczestniczyć w
    rozwijaniu firmy
    * Szukamy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę w pracy. Jeśli
    chcesz dowiedzieć się czegoś więcej, to zapraszamy do rozmów

    ***** Proponujemy:

    * Już od pierwszego dnia uzyskasz wsparcie od całego zespołu,
    żebyś szybko poczuł się jego członkiem i odnalazł w nim
    swoje miejsce!
    * Dbamy o Twój komfort pracy, dlatego zapewnimy Ci elastyczne
    podejście do twoich oczekiwań
    * Umowa o pracę lub inne formy zatrudnienia, to Ty decydujesz!
    Gwarantujemy także przejrzysty systemem premiowy, który realnie
    motywuje!
    * Twoje przyszłe benefity: porozmawiajmy o nich na spotkaniu
    * Do tego wszystkiego dodajemy świetną kawę, jeszcze lepszą
    atmosferę, szacunek do każdego pracownika i pełne wsparcie!
    * Na pozostałe tematy porozmawiajmy osobiście na spotkaniu

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2407
    => => =>