-
1. Data: 2005-09-07 00:41:22
Temat: Warszawa - Specjalista ds. organizacji biura
Od: "Rekrutacja" <r...@g...pl>
Polska dynamicznie rozwijająca się firma świadcząca usługi dla sektora
bankowego zatrudni Specjalistę ds. organizacji biura
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:
Prowadzenie zbioru aktów wewnętrznych firmy: regulaminy, decyzje, instrukcje
Współpracę przy prowadzeniu bieżącej analizy stanu organizacji oraz
tworzenie niezbędnych rozwiązań i regulacji w tym zakresie
Opracowywanie i modyfikację projektów regulaminów i innych dokumentów
wewnętrznych
Uczestnictwo w prowadzenie przetargów
Wymagania:
min. 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
komunikatywność
dobra organizacja pracy, inicjatywa i zaangażowanie
mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku prawnym
W zamian za zaangażowanie i sumienność oferujemy:
Możliwość związania się z firmą o stabilnej pozycji rynkowej
Pracę w pełnym wymiarze godzin
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego na adres
e-mail: r...@g...pl