eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa/Specjalista ds. Obsługi Serwisowej (helpdesk)Warszawa/Specjalista ds. Obsługi Serwisowej (helpdesk)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.supermedia.pl!not-for-mail
    From: "SUPERMEDIA Sp. z o.o." <j...@s...pl>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Warszawa/Specjalista ds. Obsługi Serwisowej (helpdesk)
    Date: Tue, 9 Feb 2010 10:12:01 +0100
    Organization: SuperMedia - http://www.sm.pl/
    Lines: 52
    Message-ID: <hkr8rb$7ch$1@news.supermedia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.75.100.110
    X-Trace: news.supermedia.pl 1265706667 7569 212.75.100.110 (9 Feb 2010 09:11:07 GMT)
    X-Complaints-To: a...@s...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Feb 2010 09:11:07 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:22629
    [ ukryj nagłówki ]

    SUPERMEDIA to jeden z liderów usług dostępu do Internetu i transmisji
    danych, operator światłowodowej sieci szkieletowej w Warszawie oraz Centrum
    Hostingu i Kolokacji.

    W chwili obecnej poszukujemy pracowników do Sekcji Telefonicznej Obsługi
    Klienta na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Serwisowej.

    Wymagania:

    - znajomość usług i protokołów internetowych
    - poruszanie się w konsoli ssh oraz telnet
    - diagnozowanie zdalne usterek na bramkach VoIP
    - podstawowa znajomość stacji bazowych wireless OsBridge, Tsunami itp
    - doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta
    - komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, odporność na stres
    - odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
    - umiejętność nawiązywania kontaktu z klientem
    - wysoka kultura osobista
    - znajomość języka angielskiego

    Zakres obowiązków:

    - telefoniczna pomoc techniczna (hotline)
    - udzielanie odpowiedzi na techniczne zapytania Klientow
    w systemie Request Tracker
    - monitoring działania łącz klientów
    - odnotowywanie awarii w systemie Request Tracker
    - aktywowanie połączeń internetowych Klientów oraz usług telefonicznych voip
    - obsługa zleceń dotyczących usług hostingowych (mail, www,ftp)

    Oferujemy:

    - pracę w stabilnej, szybko rozwijającej się firmie
    - umowę o pracę
    - szkolenia
    - ciekawą, pełną wyzwań pracę w ambitnym, doświadczonym zespole
    - pracę zmianową w dni powszednie w godzinach 7:30-14:30/ 11:00-18:00/
    14:00-21:00 (wg ustaleń planu wewnętrznego)

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na
    adres: p...@s...pl

    W temacie wiadomości prosimy wpisać "Specjalista ds. Obsługi Serwisowej".

    Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę
    na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla
    potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z Ustawą z
    dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883).

    Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1