-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!news.supermedia.pl!not-for-mail
From: "SUPERMEDIA Sp. z o.o." <j...@s...pl>
Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
Subject: Warszawa/Specjalista ds. Obsługi Serwisowej
Date: Thu, 18 Feb 2010 10:18:45 +0100
Organization: SuperMedia - http://www.sm.pl/
Lines: 50
Message-ID: <hlj0l0$cla$1@news.supermedia.pl>
NNTP-Posting-Host: 212.75.100.110
X-Trace: news.supermedia.pl 1266484704 12970 212.75.100.110 (18 Feb 2010 09:18:24
GMT)
X-Complaints-To: a...@s...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Feb 2010 09:18:24 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:22659
[ ukryj nagłówki ]SUPERMEDIA to jeden z liderów usług dostępu do Internetu i transmisji
danych, operator światłowodowej sieci szkieletowej w Warszawie oraz Centrum
Hostingu i Kolokacji.
W chwili obecnej poszukujemy pracowników do Sekcji Telefonicznej Obsługi
Klienta na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Serwisowej.
Wymagania:
- znajomość usług i protokołów internetowych
- poruszanie się w konsoli ssh oraz telnet
- diagnozowanie zdalne usterek na bramkach VoIP
- podstawowa znajomość stacji bazowych wireless OsBridge, Tsunami itp
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta
- komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, odporność na stres
- odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
- umiejętność nawiązywania kontaktu z klientem
- wysoka kultura osobista
- znajomość języka angielskiego
Zakres obowiązków:
- telefoniczna pomoc techniczna (hotline)
- udzielanie odpowiedzi na techniczne zapytania Klientow
w systemie Request Tracker
- monitoring działania łącz klientów
- odnotowywanie awarii w systemie Request Tracker
- aktywowanie połączeń internetowych Klientów oraz usług telefonicznych voip
- obsługa zleceń dotyczących usług hostingowych (mail, www,ftp)
Oferujemy:
- pracę w stabilnej, szybko rozwijającej się firmie
- umowę o pracę
- szkolenia
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w ambitnym, doświadczonym zespole
- pracę zmianową w dni powszednie w godzinach 7:30-14:30/ 11:00-18:00/
14:00-21:00 (wg ustaleń planu wewnętrznego)
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na
adres: p...@s...pl
W temacie wiadomości prosimy wpisać "Specjalista ds. Obsługi Serwisowej".
Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z Ustawą z
dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883).
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami
Najnowsze wątki z tej grupy
- Białystok => NMS System Administrator <=
- Białystok => NMS System Administrator <=
- Wrocław => Key Account Manager (ERP) <=
- China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- Białystok => Generative AI Engineer <=
- Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- Warszawa => Senior Account Manager <=
- Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- Warszawa => NMS System Administrator <=
- Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- Warszawa => Scrum Master <=
- Warszawa => Senior Account Manager <=
- Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
Najnowsze wątki
- 2025-03-24 Białystok => NMS System Administrator <=
- 2025-03-24 Białystok => NMS System Administrator <=
- 2025-03-24 Wrocław => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-03-24 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-24 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-24 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=