-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!moderators!ppo
From: "SUPERMEDIA Sp. z o.o." <j...@s...pl>
Newsgroups: pl.praca.oferowana
Subject: Warszawa/Specjalista ds. Obsługi Serwisowej
Date: Thu, 18 Feb 2010 10:16:25 +0100 (CET)
Organization: SuperMedia - http://www.sm.pl/
Lines: 51
Approved: p...@b...bofh.org.pl
Message-ID: <hlj0g2$cl3$1@news.supermedia.pl>
NNTP-Posting-Host: hell.pl
X-Trace: inews.gazeta.pl 1266484585 10707 193.219.28.162 (18 Feb 2010 09:16:25 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Feb 2010 09:16:25 +0000 (UTC)
X-Original-X-Priority: 3
Envelope-to: p...@h...pl
X-Original-X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-Original-X-Complaints-To: a...@s...pl
X-Original-X-Trace: news.supermedia.pl 1266484546 12963 212.75.100.110 (18 Feb 2010
09:15:46 GMT)
X-Original-NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Feb 2010 09:15:46 +0000 (UTC)
X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2003.11.28
X-Original-NNTP-Posting-Host: 212.75.100.110
X-Original-X-Reject: 550 5.1.7 <n...@n...supermedia.pl>: Sender address rejected:
undeliverable address: host mx3.supermedia.pl[212.75.96.62]
said: 550 5.1.1 <n...@n...supermedia.pl>: Recipient address
rejected: User unknown in virtual alias table (in reply to RCPT
TO command)
X-FAQ: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
X-Original-X-MSMail-Priority: Normal
X-Moderator: Auto moderated <ppo#hell.pl>
X-Original-X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Original-Date: Thu, 18 Feb 2010 10:16:07 +0100
X-Original-X-RFC2646: Format=Flowed; Original
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:73189
[ ukryj nagłówki ]SUPERMEDIA to jeden z liderów usług dostępu do Internetu i transmisji
danych, operator światłowodowej sieci szkieletowej w Warszawie oraz Centrum
Hostingu i Kolokacji.
W chwili obecnej poszukujemy pracowników do Sekcji Telefonicznej Obsługi
Klienta na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Serwisowej.
Wymagania:
- znajomość usług i protokołów internetowych
- poruszanie się w konsoli ssh oraz telnet
- diagnozowanie zdalne usterek na bramkach VoIP
- podstawowa znajomość stacji bazowych wireless OsBridge, Tsunami itp
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta
- komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, odporność na stres
- odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
- umiejętność nawiązywania kontaktu z klientem
- wysoka kultura osobista
- znajomość języka angielskiego
Zakres obowiązków:
- telefoniczna pomoc techniczna (hotline)
- udzielanie odpowiedzi na techniczne zapytania Klientow
w systemie Request Tracker
- monitoring działania łącz klientów
- odnotowywanie awarii w systemie Request Tracker
- aktywowanie połączeń internetowych Klientów oraz usług telefonicznych voip
- obsługa zleceń dotyczących usług hostingowych (mail, www,ftp)
Oferujemy:
- pracę w stabilnej, szybko rozwijającej się firmie
- umowę o pracę
- szkolenia
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w ambitnym, doświadczonym zespole
- pracę zmianową w dni powszednie w godzinach 7:30-14:30/ 11:00-18:00/
14:00-21:00 (wg ustaleń planu wewnętrznego)
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na
adres: p...@s...pl
W temacie wiadomości prosimy wpisać "Specjalista ds. Obsługi Serwisowej".
Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z Ustawą z
dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883).
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami
Najnowsze wątki z tej grupy
- Warszawa => Senior Front-End Developer (ES6, OOP) z biegłym jęz. ang
- Katowice => Solution Architect <=
- Warszawa => Integration Architect <=
- Katowice => Lead Front-end Developer - Remotely (JS, AngularJS, TypeSc
- Warszawa => Senior JAVA Developer <=
- Warszawa => Senior Java Developer <=
- Kraków => Front-End Developer (praca w pełni zdalna) <=
- Warszawa => Front-end Developer (websites - HTML5/CSS3) <=
- Warszawa => Młodszy konsultant ds. rekrutacji <=
- Warszawa => PROGRAMISTA C / C++ <=
- Warszawa => Front-end Developer (websites - HTML5/CSS3) <=
- Warszawa => Konsultant ds. rekrutacji IT <=
- Dąbrowa Górnicza => Quality Assurance Engineer, Tester (7-10 k netto
- Szczecin => PROGRAMISTA C/C++ DEVELOPER <=
- Warszawa => Konsultant ds. Rekrutacji <=
Najnowsze wątki
- 2024-12-04 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-03 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-02 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-02 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-02 Poznań => Senior PHP Developer <=
- 2024-12-02 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-02 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-02 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-02 Kraków => Software .Net Developer <=