PracaGrupypl.praca.szukana[Warszawa] Specjalista IT, MCP W2KPro podejmie pracę w branży

  • 1. Data: 2004-04-19 05:55:24
    Temat: [Warszawa] Specjalista IT, MCP W2KPro podejmie pracę w branży
    Od: "Paweł W. Inż. Informatyk" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Szanowni Pracodawcy !!

    Pilnie poszukuję możliwości pracy w firmie działającej w branży IT w
    Warszawie. Mogę pracować w dziale technicznym, obsługi klienta, logistycznym,
    projektowym, magazynie lub jako kierowca. Pozostaję jednak otwarty na
    wszelkie inne propozycje. Nie mam wygórowanych wymagań płacowych na początek.
    Najpierw chcę się wykazać, dać sie poznać, na wszystko chcę sam zapracować.

    Pokrótce o mnie :

    - 27 lat
    - uregulowany stosunek do służby wojskowej
    - wolny od nałogów
    - komunikatywna znajomość angielskiego na poziomie Upper Intermediate / FCE
    - dobre relacje z klientami i współpracownikami
    - zdolność szybkiego przyswajania nowej wiedzy orac chęć podnoszenia
    kwalifikacji zawodowych
    - prawo jazdy kat. B poparte praktyką

    Doświadczenia zawodowe :

    - prowadzenie właśnej działalności gospodarczej - usługi dla poligrafii
    - praca w serwisie komputerowym w firmie informatycznej
    - praca w dziale marketingu - przygotowywanie ofert przetargowych
    - praca w dziale logistyki oraz IT w dużym serwisie GSM/peryferia
    komputerowe/sprzęt RTV (Teleplan Polska)
    - Praca w dziale IT w firmie informatycznej, realizacja przetargów, udział w
    projektach IT
    - Specjalista IT w Serwisie Komputerowym (Mikronex)

    Szkolenia :
    - Implementacja Windows 2000 Professional oraz Serwer
    - Administracja Novell Netware 5
    - IBM Technical Storage

    Certyfikaty :
    - MCP Windows 2000 Profesional

    W planach mam zdanie wszystkich egzaminów ze ścieżki certyfikacyjnej MCSE

    Na życzenie prześlę pełną wersję CV.

    Z poważaniem

    Paweł W.

    w...@g...pl