-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
Subject: Warszawa => ServiceNow Support Leader <=
Date: Tue, 2 Jul 2019 07:30:02 +0000 (UTC)
Organization: TeamQuest.pl
Lines: 111
Message-ID: <3...@t...pl>
References: <3...@t...pl>
Reply-To: P...@T...PL
NNTP-Posting-Host: mail.teamquest.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/plain; CHARSET=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1562052602 30201 31.179.177.242 (2 Jul 2019 07:30:02 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Jul 2019 07:30:02 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101 Icedove/31.8.0
In-Reply-To: <3...@t...pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:51241
[ ukryj nagłówki ]For our client who is a multinational professional services network
headquartered in London, United Kingdom. It is one of the biggers
professional services firm in the world. We are looking for
professionals to join the global business systems support team in
the office in Warsaw for the position of:
*****
***** ServiceNow Support Leader
*****
***** Tasks:
* Support team resource planning and management
* Monitoring queues / SLAs and task assignment
* Provide strong leadership and management for a diverse team
supporting a global ServiceNow platform
* Drive continual service improvement initiatives to mature and
enhance the ServiceNow platform and the business services that it
enables.
* Track, measure, and report on key support performance metrics
* Perform regular assessments of tickets and provide recommendations
to reduce the ticket volume, improve support efficiency, improve
platform stability and improve the end user experience
* Drive data quality and testing quality across all work.
* Ensure accuracy of required and available support documentation /
Knowledge articles.
* Conduct regular meetings with key stakeholders to gather feedback as
input to service improvement initiatives.
***** Job requirements:
* At least Bachelor, or Engineering degree in Technology or a related
field.
* 3+ years of IT experience
* 1+ years of team management experience
* Previous experience in configuring and supporting the ServiceNow
platform, or any other ITSM application suite
* Experience working in a leadership role for a team that provides
support to a global user
* Service orientation with a focus on quality and customer
satisfaction
* Strong interpersonal, team building, and collaboration skills
* Excellent verbal and written communication skills
* Knowledge of IT and Security management best practice (ITIL, COBIT,
ISO standards)
* Fluent English is essential for this job
***** Benefits offered:
* Career development and professional growth in a global team setting
* Ability to pursue further professional development - access to
multiple internal and external trainings provided by company
* Participation in multi-territory activities within the ServiceNow
platform support area
* Competitive salary and benefits package, including private
healthcare, life and disability insurance, attractive voucher
program
* Opportunity to engage in after-hours sports activities and team
building events
* Inspiring and friendly work environment
* Your career development plan tailored to your preferences and
ambitions
* The office in a convenient location in the center of Warsaw (close
to a subway station and numerous bus and tram stops)
Aplikuj tu / Send your CV:
=> => =>
http://TeamQuest.pl/n/35280-n?utm_source=nntp&utm_me
dium=cron&utm_campaign=1907
=> => =>
W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli
następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb tej i
kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych
osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U.2016 poz. 922).
Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych
osobowych potencjalnym pracodawcom.
Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na
przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/am
do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814
Warszawa ul. Miedziana 3A lok. 21 do celów rekrutacji
pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em
poinformowana/y iż administratorem moich danych jest TeamQuest
Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana
3A lok. 21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane
potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści
swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich
przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania
danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania
przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją
szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających
na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie
dokumentów i informacji w nich zawartych.
--
Pozostałe oferty:
https://teamquest.pl/praca-w-it/
ID=b6868e26f9b3429f3c7333637154ded5
Najnowsze wątki z tej grupy
- Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- Gdańsk => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS)
- Poznań => Key Account Manager <=
- Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- Białystok => System Architect (Java background) <=
- Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- Białystok => Analyst in the Trade Development department (experience
- Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- Lublin => Programista Delphi <=
- Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- Warszawa => DevOps Specialist <=
- Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- Warszawa => Senior Account Manager <=
Najnowsze wątki
- 2024-12-09 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-09 Gdańsk => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS)
- 2024-12-09 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-09 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-09 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-09 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-09 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-09 Białystok => Analyst in the Trade Development department (experience
- 2024-12-09 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-09 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-09 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-09 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-07 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-12-07 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-07 Warszawa => Senior Account Manager <=