eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa => ServiceNow Support Analyst <=Warszawa => ServiceNow Support Analyst <=
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Warszawa => ServiceNow Support Analyst <=
    Date: Fri, 9 Aug 2019 11:30:03 +0000 (UTC)
    Organization: TeamQuest.pl
    Lines: 116
    Message-ID: <3...@t...pl>
    References: <3...@t...pl>
    Reply-To: P...@T...PL
    NNTP-Posting-Host: mail.teamquest.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/plain; CHARSET=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1565350203 4895 31.179.177.242 (9 Aug 2019 11:30:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 9 Aug 2019 11:30:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101 Icedove/31.8.0
    In-Reply-To: <3...@t...pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:51532
    [ ukryj nagłówki ]

    For our client who is a multinational professional services network
    headquartered in London, United Kingdom. It is one of the biggers
    professional services firm in the world. We are looking for
    professionals to join the global business systems support team in
    the office in Warsaw for the position of:

    *****
    ***** ServiceNow Support Analyst
    *****



    ***** Responsibilities:

    * Provide day-to-day end-user second level support for the global ITSM
    tool:
    ** Analyze and resolve incidents
    ** Identify problems and log known errors
    ** Manage service requests
    ** Participate in change management process for changes
    * Troubleshoot issue and determine root-cause of problems users are
    facing
    * Resolve functional and technical problems, escalate and track
    problems appropriately
    * Manage system configuration
    * Monitor system scheduled tasks and take actions in case of errors
    identified
    * Provide documentation on how to use global system
    * Performs special assignments as requested
    * Develop & maintain test cases
    * Develop and maintain regression test scripts
    * Develop & execute test plans for break/fix changes and minor
    enhancements


    ***** Desired skills & experience:

    * At least Bachelor, or Engineering degree in Technology or a related
    field.
    * 1+ years of Servicenow tool support would be expected
    * Previous experience in application testing will be considered an
    asset
    * Experience in configuring and supporting the ServiceNow platform, or
    any other ITSM application suite
    * Experience working in a support analyst/specialist role for global
    clients
    * Service orientation with a focus on quality and customer
    satisfaction
    * Strong interpersonal and collaboration capabilities
    * Very good verbal and written communication skills
    * Understanding of ITSM best practice (ITIL)
    * Fluent English is essential for this job


    ***** We offer:

    * Attractive salary and benefits package, including private
    healthcare, life and disability insurance, attractive voucher
    program
    * Career development and professional growth in a global team setting
    * A set of professional trainings related to ServiceNow platform to
    assure a full knowledge transfer to the team
    * Ability to pursue further professional development - access to
    multiple internal and external trainings provided by company
    * Participation in multi-territory activities within the ServiceNow
    platform support area
    * Opportunity to engage in after-hours sports activities and team
    building events
    * Inspiring and friendly work environment
    * Your career development plan tailored to your preferences and
    ambitions
    * The office in a convenient location in the center of Warsaw (near
    the subway station)


    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/35290-n?utm_source=nntp&utm_me
    dium=cron&utm_campaign=1908
    => => =>



    W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli
    następującej treści:


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb tej i
    kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych
    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U.2016 poz. 922).
    Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych
    osobowych potencjalnym pracodawcom.

    Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na
    przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/am
    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814
    Warszawa ul. Miedziana 3A lok. 21 do celów rekrutacji
    pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em
    poinformowana/y iż administratorem moich danych jest TeamQuest
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana
    3A lok. 21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane
    potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści
    swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich
    przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania
    danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania
    przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją
    szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających
    na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie
    dokumentów i informacji w nich zawartych.
    --
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/praca-w-it/


    ID=fb1f4eded1c20c519822f9b985c96204

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1