PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Senior React Native Developer <=

  • 1. Data: 2024-06-15 14:00:02
    Temat: Warszawa => Senior React Native Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Szukamy zmotywowanego Senior React Native Developera do naszego
    zespołu. Projekt naszego klienta polega na tworzeniu
    innowacyjnych platform mobilnych wspierających postępy w
    edukacji, od interaktywnych aplikacji do nauki po platformy do
    śledzenia postępów i angażowania się w edukacyjne przygody.
    Jako członek zespołu naszego klienta, będziesz rozwiązywać
    pojawiające się problemy i dostarczać solidny, dobrze
    przetestowany kod, który spełnia najwyższe standardy.

    Nasz klient to dynamicznie rozwijająca się firma edukacyjna, która
    od 2011 roku oferuje szeroki wachlarz kursów online, wspierając
    rozwój umiejętności niezbędnych w dzisiejszym cyfrowym
    świecie. Oferują innowacyjne rozwiązania edukacyjne, takie jak
    szybkie pisanie na klawiaturze, rozwijanie słownictwa i pisowni,
    edukacja w zakresie obywatelstwa cyfrowego oraz nauka
    umiejętności społeczno-emocjonalnych.

    *****
    ***** Senior React Native Developer
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Opracowywanie i utrzymywanie różnych platform mobilnych,
    skupiając się na interakcji z użytkownikiem i dostarczaniu
    treści edukacyjnych.
    * Współpraca z zespołem w celu ulepszania istniejących funkcji i
    rozwijania nowych funkcjonalności mających na celu poprawę
    zaangażowania użytkowników i rezultatów nauki.
    * Debugowanie i rozwiązywanie problemów w celu szybkiego
    rozwiązania, zapewniając stabilność i poprawę wydajności.
    * Dostarczanie wysokiej jakości, dobrze przetestowanego kodu, który
    przestrzega standardów dostępności i aplikacji mobilnych.
    * Zapewnienie responsywnego designu i optymalnej wydajności na
    różnych urządzeniach.
    * Wspieranie ciągłego doskonalenia procesów rozwoju i produkcji.

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Minimum 5 lat doświadczenia komercyjnego w rozwoju aplikacji
    mobilnych.
    * Rozległe doświadczenie z React Native i powiązanymi narzędziami
    do tworzenia aplikacji mobilnych.
    * Biegłość w JavaScript i TypeScript, z praktyczną wiedzą o
    frameworkach testowych takich jak Jest i Detox.
    * Umiejętność korzystania z nowoczesnych technik i wzorców UI/UX w
    aplikacjach mobilnych.
    * Udokumentowane doświadczenie w tworzeniu złożonych aplikacji
    mobilnych, posiadające silne portfolio projektów
    demonstrujących umiejętności techniczne i kreatywność.
    * Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów, zdolność do
    podejmowania wyzwań i dostarczania innowacyjnych rozwiązań.
    * Silne zrozumienie wymagań dostępności aplikacji mobilnych oraz
    zaangażowanie w tworzenie aplikacji przyjaznych dla
    użytkowników.
    * Skuteczny komunikator z biegłością w języku angielskim, zdolny
    do współpracy w zespole.
    * Pozytywne nastawienie zorientowane na zespół, gotowość do
    dzielenia się wiedzą i uczenia się od innych.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Doświadczenie z innymi platformami i narzędziami do tworzenia
    aplikacji mobilnych.
    * Znajomość technologii backendowych oraz integracji z API.

    ***** Proponujemy:

    * Wynagrodzenie w dolarach amerykańskich do 30 USD/godzinę, co
    odpowiada 5040 USD/miesiąc (kwota w PLN jest przybliżona i
    zależy od kursu wymiany USD).
    * Umowa B2B z amerykańską firmą.
    * Praca zdalna z autonomią.
    * Współpraca z międzynarodowym zespołem w Stanach Zjednoczonych i
    Polsce.
    * Możliwości rozwoju na platformie edukacyjnej.
    * Elastyczne godziny pracy.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2406