PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Senior Developer JavaScript - Node.js <=

  • 1. Data: 2015-09-28 10:50:40
    Temat: Warszawa => Senior Developer JavaScript - Node.js <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    For our client we are looking for:

    *****
    ***** Senior Developer JavaScript - Node.js
    *****
    ***** location: Warszawa
    *****

    ***** Job requirements:

    * 2+ years experience of JavaScript web application development.
    Frameworks aren't massively important but ideally you will have
    experience with koa or express
    * Relentless desire for learning and experimenting with leading edge
    technologies
    * Experience with Node.js in production. All of our build tools and
    server-side infrastructure are build on node.
    * Experience of testing processes and tools such as Mocha, Jasmine &
    Sinon.
    * Experience with Git (please sent a link to your github account)
    * Experience with Linux (we're running mongo, rabbitmq, nGinx, node on
    Ubuntu) and OS X for development.
    * Experience working in a fast-growth, rapid-scaling, startup
    * Experience with leveraging and contributing to open source solutions
    * Experience working within the travel technology ecosystem is
    preferred

    ***** Benefits offered:

    * competitive salary
    * work on a unique product that's live and growing rapidly with people
    who take pride in their craft and are exceptional at what they do
    * flexible hours
    * Macbook Pro
    * decent office chair and any other hardware you need to do your best
    work

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/9740-7c75315c100b77e34991
    9c63d4c.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=5dc794e17e35d9985f88b4902835b1c7