PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Senior Backend Developer <=

  • 1. Data: 2015-10-23 13:37:36
    Temat: Warszawa => Senior Backend Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy zajmującej się
    internetowym badaniem opinii szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Senior Backend Developer
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Zadania:

    * Wsparcie i rozwój istniejącego systemu backend (Java/Spring oraz
    Scala/Play)
    * Wdrażanie nowych funkcjonalności
    * Wdrażanie algorytmów analizy statystycznej danych
    * Wdrażanie w pracy wytycznych i zaleceń najlepszych praktyk w
    branży
    * Wybór najlepszych narzędzi do wykonania zadania (wykorzystując
    przede wszystkim istniejące bilblioteki oraz komponenty
    projektów Open Source)
    * Testowanie tworzonego kodu w poszukiwaniu błędów oraz regresji
    (BDD/TDD) - Unit and Integration tests
    * Zarządzanie build serwerem (Jenkins, Maven, Nexus, Ant, Ivy etc.)
    * Szkolenie współpracowników
    * Pomoc w rekrutacji na stanowiska backendowe

    ***** Nasze super wymagania:

    * Przynajmniej 5 lata doświadczenia w podobnej roli w budowaniu
    backendu dla aplikacji webowych
    * Bardzo dobra znajomość Scala - framework Play- oraz gotowość do
    pracy w tym środowisku
    * Znajomość Java EE oraz Spring, Jackson, Tomcat, Hadoop, Hibernate,
    Hector, MySQL, etc.
    * Doświadczenie w pracy z analizą statystyczną będzie dodatkowym
    atutem
    * Mile widziana znajomość baz danych NoSQL - preferowana Cassandra
    * Znajomość teorii grafów
    * Pasja dla technologii z zakresu obowiązków
    * Chęć nauki nowych technologii i technik
    * Komunikatywność
    * Umiejętnośc pracy grupowej
    * Poczucie humoru
    * Dyspozycyjność
    * Dobra znajomość języka angielskiego w mowie oraz piśmie

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość Neo4j
    * Doświadczenie w pracy w metodologii Agile (Scrum/Kanban)

    ***** Proponujemy:

    * Konkurencyjne wynagrodzenie.
    * Dodatkowe benefity do negocjacji (Ubezpieczenie zdrowotne, Karta
    MuliSport)
    * Okazję do budowania zespołu programistów backendu oraz stania
    się ich liderem w niedalekiej przyszłości
    * Świetna atmosfera pracy
    * Nowoczesne biuro w dobrej lokalizacji
    * Najlepsze narzędzia pracy
    * Pracę w młodym i dynamicznym zespole
    * Możliwość rozwoju osobistego
    * Ciekawą, stabilną pracę w profesjonalnym środowisku, w
    dynamicznie rozwijającym się zespole
    * Stabilne zatrudnienie

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/2800-2f13d5183006c5918c79
    609eb42.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=ca32fa6bef08f95698c686ec9825c117