PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa => Scrum Master (sektor finansowy) <=

  • 1. Data: 2017-04-15 10:45:02
    Temat: Warszawa => Scrum Master (sektor finansowy) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Scrum Master (sektor finansowy)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * uczestnictwo w projektach w roli Scrum Mastera
    * zapewnienie zgodności pracy Zespołu Deweloperskiego ze Scrum
    * wsparcie Klientów wewnętrznych w ramach prowadzonych projektów
    informatycznych
    * promowanie Scrum/Agile w organizacji i zespołach projektowych
    * współtworzenie standardów dla procesu wytwarzania oprogramowania
    z wykorzystaniem metod zwinnych w szczególności Scrum
    * wsparcie Product Ownera i Zespołu Deweloperskiego - zrozumienie
    metodyki, samoorganizacja zespołów organizacja spotkań
    scrumowych, coaching
    * wsparcie Product Ownera w zakresie zarządzania Product Backologiem
    * identyfikowanie i usuwanie przeszkód ograniczających postępy
    Zespołu
    * realizacja zadań projektowych z Zespołem Deweloperskim zgodnie z
    wymogami projektowymi
    * tworzenie i rozwój dokumentacji wspierającej zwinny proces
    zarządzania projektami
    * organizacja pracy zespołu deweloperskiego
    * raportowanie własnej pracy oraz organizacja raportowania pracy
    zespołu i postępów w projekcie

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * wykształcenia wyższego (preferowane IT lub kierunki finansowe)
    * minimum rocznego doświadczenia w pracy w roli Scrum Mastera
    * minimum 4- letniego doświadczenia w projektach IT
    * dobrej znajomości języka angielskiego
    * teoretycznej i praktycznej znajomości Scruma popartej co najmniej
    2- letnim doświadczeniem pracy w Zespołach Scrumowych
    * zdolności liderskich oraz komunikacyjnych
    * znajomości technik zarządzania zasobami, tworzenia harmonogramów,
    zarządzania ryzykiem, zarządzania zmianą
    * znajomości technologii IT pozwalającą na swobodną dyskusję z
    Developerami
    * doświadczenia w pracy z narzędziem JIRA z dodatkiem Agile (lub
    GreenHopper)
    * dobrej znajomości narzędzi Office (m.in. Word, Excel, Visio,
    Project, PowerPoint)

    ***** Dodatkowe atuty:

    * mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów w obszarze
    finansów oraz certyfikaty potwierdzające wiedzę teoretyczną
    (PMP, Prince2, Scrum)
    * mile widziana znajomość zagadnień dotyczących funduszy
    inwestycyjnych i produktów ubezpieczeniowych
    * mile widziane doświadczenie w projektach IT w innych rolach - PMa,
    Developera, Analityka
    * wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone obowiązki
    komunikatywność
    * kreatywne i pozytywne nastawienie do rozwiązywania wyzwań
    * umiejętność pracy pod presją czasu
    silna osobowość

    ***** Proponujemy:

    * zapewniamy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w
    dynamicznie rozwijającej się Firmie obsługującej rynki
    finansowe w Polsce i Europie
    * dołączysz do przyjaznego zespołu, który lubi swoją pracę i
    chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem
    * otrzymasz atrakcyjny pakiet socjalny w tym m.in. prywatna opieka
    medyczna, dofinansowanie zajęć rekreacyjnych, nauki *języka
    angielskiego, ubezpieczenie grupowe, karty Edenred doładowywane z
    okazji świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy
    * możesz realizować swoje pasje i zainteresowania w ramach firmowych
    Sekcji: biegowej, piłki nożnej, fotograficznej, gier
    planszowych, warsztatów programowania oraz warsztatów
    kulinarnych co czwartek czekają na Ciebie świeże owoce

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1704
    => => =>