PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa - Programista (PHP/Perl/SQL), Administrator (Linux, Win)Warszawa - Programista (PHP/Perl/SQL), Administrator (Linux, Win)
    From: "Programista/Projektant/Administrator" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Warszawa - Programista (PHP/Perl/SQL), Administrator (Linux, Win)
    Date: 11 Apr 2006 12:16:42 +0200

    Szukam interesującej, pełnej ciekawych wyzwań i dobrze płatnej pracy jako:
    - projektant-programista,
    - administrator,
    - kierownik projektów.

    Jako programista pracuję zwykle w następujących technologiach: PHP (OO i
    strukturalnie), Perl, Visual Basic, MySQL, PostgreSQL, MSSQL. Rzadziej: Java,
    Oracle i inne. Specjalizuje sie w tworzeniu duzych i wydajnych systemow
    bazodanowych (mln+ rekordow), pracujacych pod duzym obciazeniem. Ostatnie lata -
    zwykle w oparciu o technologie webowe. Mam doswiadczenie w tworzeniu aplikacji
    dla rynku GSM (SMS, WAP) oraz z migracji i integracji systemow.

    Ostatnio interesuje sie J2EE (serwlety, JDBC, Hibernate, Struts, EJB) oraz
    pokrewnymi (gl. UML). Nie jestem jeszcze ekspertem, ale w ciagu kilku miesiecy
    powinienem sprawnie wykorzystywac nowe srodowisko.

    Administruję systemami opartymi o Linux (gł Debian i RedHat: iptables,
    routing, apache, tomcat, postfix/amavis/clamav/mks, samba, itp) oraz Windows
    2000/2003 (Active Directory, MSSQL, IIS, IPSEC, itp), również zdalnie.
    Zarządzałem wieloserwerowymi, rozproszonymi geograficznie sieciami.

    Mam doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu korporacyjnej polityki
    bezpieczeństwa oraz migracjach i integracji systemów, jak również w zarządzaniu
    projektami i zespołami IT.

    Jestem wszechstronny, ale interesują mnie zwłaszcza projekty związane z rynkiem
    mediów, telekomunikacją i finansami.

    Moje rozwiązania są zoptymalizowane, skalowalne, rozwojowe i BEZPIECZNE.

    Pracowałem (m.in.!):
    - 3 lata w firmie elektronicznej (projektant-programista-konstruktor)
    - 2.5 roku w jednym z największych polskich portali internetowych (projektant-
    programista)
    - 2 lata w firmie telekomunikacyjnej (projektant-programista, szef działu IT)
    - 1.5 roku w sektorze bankowym (administrator, projektant-programista)
    - 1 rok w administracji rządowej (administrator, szef działu IT)
    - 1 rok dla amerykańskiego call center (administrator, programista)

    W przypadku zainteresowania, proszę o kontakt: glosnetu [at] poczta.onet.pl