PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa / Programista PHP/MySql Webdeveloper - Sklepy InternetoweWarszawa / Programista PHP/MySql Webdeveloper - Sklepy Internetowe
  • Data: 2006-01-23 17:37:07
    Temat: Warszawa / Programista PHP/MySql Webdeveloper - Sklepy Internetowe
    Od: "Maciej" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poszukuję stałej pracy na terenie Warszawy związanej z tworzeniem zaawansowanych
    systemów www (sklepy, panele administracyjne, CRM`y, pozycjonowanie, grafika).

    Jestem w stanie stworzyć sieć sklepów internetowych wypozycjonowanych na czołowe
    miejsca w google i onecie. Dodatkowo jestem twórcą oprogramowania obsługującego
    zamówienia i kontakt z klientem. Jestem w stanie poprowadzić dział IT zajmujący
    się systemami internetowymi.