PracaGrupypl.praca.oferowana › Warszawa/ Programista Java/ etat

  • 1. Data: 2007-05-31 19:02:49
    Temat: Warszawa/ Programista Java/ etat
    Od: AZAR Consulting Group <j...@a...pl>

    Jako firma doradztwa personalnego poszukuję dla mojego klienta, dużej
    firmy ubezpieczeniowej 2 programistów Java do nowego zespołu do
    tworzenia aplikacji biznesowych.

    Stanowisko: Analityk- Programista Java
    Lokalizacja: Warszawa

    Wymagania:
    - doświadczenie w programowaniu aplikacji biznesowych;
    - minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w programowaniu w
    technologii Java;
    - znajomość architektury J2EE;
    - umiejętność pracy w grupie;

    Firma oferuje:
    - atrakcyjne wynagrodzenie;
    - udział w ciekawych projektach;
    - możliwość szkolenia i rozwoju;
    - umowa na czas nieokreślony, po okresie próbnym;
    - ubezpieczenie i opieka medyczna;

    Osoby zainteresowane ofertą proszę o przesłanie swojego cv na mój
    adres e-mailowy: j...@a...pl