PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa => Programista - Developer Java <=

  • 1. Data: 2015-09-22 10:18:11
    Temat: Warszawa => Programista - Developer Java <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, jednej z największych spółek IT w Warszawie,
    dostarczającej usługi konsultingowe, wdrożeniowe, integracji i
    zarządzania środowiskami IT, poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Programista - Developer Java
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    Jako Programista Java dołączysz do jednego z zespołów
    realizujących projekty w warszawskim oddziale firmy. Będziesz
    odpowiedzialny za projektowanie, tworzenie oraz utrzymywanie
    systemów informatycznych zrealizowanych w technologii Java EE.

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Umiejętności programowania w języku Java,
    * Dobrej znajomości technologii wchodzących w skład Java EE /J2EE,
    * Znajomości relacyjnych baz danych i SQL,
    * Praktycznej znajomość UML, OOA/OOD oraz wzorców projektowych,
    * System zarządzania wersją (CVS, SVN),
    * Dobrej znajomości przynajmniej jednej z wybranych technologii:
    Spring, Hibernate, EJB, Struts, JSP, JSF,
    * Praktycznej znajomości jednego z serwerów aplikacyjnych: JBOSS,
    WebSphere, Tomcat, WebLogic,
    * Dobrej, biernej znajomości języka angielskiego na poziomie
    umożliwiającym rozumienie oraz tworzenie dokumentacji
    technicznej,
    * Chęci podnoszenia własnych kwalifikacji w zakresie technologii,
    narzędzi, szkieletów aplikacyjnych oraz warsztatu pracy
    programisty.

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Certyfikacja w zakresie Java EE,
    * Umiejętność stosowania praktyk inżynierskich, takich jak
    Refactoring czy TDD.

    ***** Firma oferuje:

    * Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,
    * Udział w unikalnych w skali kraju projektach dla liderów sektora
    telekomunikacyjnego, ubezpieczeniowego i bankowo-finansowego,
    * Rozwój wiedzy i kompetencji poprzez zaprojektowaną specjalnie dla
    Ciebie ścieżkę kariery,
    * Szkolenia specjalistyczne - jeśli będziesz aktywnie rozwijał
    swoje umiejętności i chciał awansować,
    * Wsparcie merytoryczne i wsparcie liderów w trakcie realizacji
    trudniejszych etapów projektu,
    * Dostęp do prywatnej opieki medycznej,
    * Kartę Benefit MultiSport,
    * Wyjazdy integracyjno-szkoleniowe połączone ze sportem i zabawą.

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/5510-719e74a3a384f41cbac2
    13b558c.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=bc7ea78d6d9a608906bf161291d95f60