PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Programista C++ - programowanie wielowątkowe - multithrea

  • 1. Data: 2015-09-21 13:38:34
    Temat: Warszawa => Programista C++ - programowanie wielowątkowe - multithrea
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Programista C++ - programowanie wielowątkowe - multithreading
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:

    * rozbudowa jednego z produktów typu SmartDevice, który umożliwia
    integrowanie oprogramowania i systemów zabezpieczeń innych firm
    w zunifikowane rozwiązanie;
    * utrzymanie kodu, wprowadzanie poprawek oraz nowych funkcji;
    * edytowanie automatycznego instalatora programu;
    * tworzenie dokumentacji instalacji i konfiguracji oraz przewodników
    dla użytkowników.

    ***** Nasze wymagania:

    * wykształcenie wyższe na kierunku Inżynierii Komputerowej lub
    podobnym;
    * przynajmniej 4-letnie doświadczenia na podobnym stanowisku;
    * samodzielność i chęć do ciągłego poszerzania wiedzy w zakresie
    nowych technologii;
    * zdolności analityczne;
    * dobra znajomość języka angielskiego (zarówno w piśmie jak i w
    mowie) - umiejętność efektywnej komunikacji w zakresie
    zagadnień technicznych;
    * entuzjastycznego i ambitnego podejścia do realizowanych projektów
    oraz profesjonalizmu w rozwiązywaniu problemów;
    * dodatkowym atutem będzie wiedza na temat systemów wideo nadzoru,
    kontroli dostępu oraz wykrywania włamania i napadu; wymagamy
    zdolności przystosowawczych.
    * umiejętności techniczne:
    ** programowanie obiektowe, C++ oraz mechanizmów .NET Framework;
    ** network computing: Socket, tcp, udp, multithreading oraz
    Javascript w C++;
    ** znajomość STL/ ATL/ COM / DCOM - WARUNEK KONIECZNY;
    ** dobra znajomości win32 api;
    ** doświadczenia w zakresie middleware framework.

    ***** Proponujemy:

    * Dobre warunki pracy;
    * Przyjazną atmosferę;
    * Pracę nad innowacyjnymi projektami.

    ***** Inne informacje:

    * Dobre warunki pracy;
    * Przyjazną atmosferę;
    * Pracę nad innowacyjnymi projektami.

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/3740-f66f53f27d2a99b11d24
    df021bf.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=4680abc8a714864ff1fcbb1cddf9ee80