PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa / Programista ActionScrypt FlashWarszawa / Programista ActionScrypt Flash
  • Data: 2004-06-28 21:59:37
    Temat: Warszawa / Programista ActionScrypt Flash
    Od: radek <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poszukuję osoby chętnej udzielić odpłatnych korepetycji na terenie całego
    kraju(zdalnie) lub w Warszawie (osobiście).

    Wymagania
    - doskonała znajomość ActionScrypt, XML, PHP pod Flash.
    - mile widziana znajomość technologii MySQL.
    - mile widziane doświadczenie w udzielaniu korepetycji.
    - miel widziany stały dostęp do Internetu. (przy korepetycjach zdalnych jest
    to obowiązek)

    Oferty z linkiem do Portfolio, krótkim opisem umiejętności i kosztem:
    - za godzinę zegarową w ofercie osobistej w Warszawie.
    - za korepetycje zdalne stawka godzinowa odpada, więc jestem otwarty na
    wasze propozycje, moje pomysły na sfinalizowanie takich korepetycji to
    (stawka za wytłumaczenie pewnych zagadnień, zadań lub za każde moje pytanie
    w zależności od trudności odpowiedzi stawka wynosiła by OD DO)
    Nie ukrywam że pieniądze odgrywają dla mnie bardzo ważna rolę.

    Forma zatrudnienia: umowa zlezenie (oczywiście tylko na życzenie)
    Proszę przesyłać na email: r...@T...pl (proszę wyciąć to co trzeba wyciąć).
    Pozdrawiam.