PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa - ProgramistaWarszawa - Programista
  • Data: 2004-11-21 22:01:07
    Temat: Warszawa - Programista
    Od: Paweł Miłoch <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry.

    Nazywam się Paweł Miłoch, wiek 24 lata,
    w bieżącym roku ukończyłem Politechnikę Częstochowską
    na kierunku Informatyka, specjalność Informatyka Stosowana.

    Poszukuję pracy w charakterze programisty i/lub projektanta
    systemów informatycznych w języku C/C++ na terenie Warszawy.
    Umiejętność programowania na platformy Microsoft'u
    (Windows) z wykorzystaniem BuilderC++, Delphi, VisualC++(podstawy),
    HTML, Flash, MySQL, PL SQL, PHP (podstawy), dobra znajomość
    sprzętu komputerowego, znajomość podstaw sieci, OpenGL,
    DirectX(podstawy). Płynnie posługuje się językiem angielskim w piśmie,
    w mowie utraciłem płynność z powodu kilkuletniej przerwy.

    Jestem osobą rzetelną, uczciwą sumiennie wykonyjącą swe obowiązki,
    ponadto cechuje mnie koleżeńskość, łatwość nawiązywania kontaktów
    oraz umiejętność pracy w zespole.

    Osoby zainteresowane proszę o kontakt telefoniczny
    na numer: 601-087-678