PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Product manager - Kierownik produktu e-commerce <=

  • 1. Data: 2015-10-14 11:19:06
    Temat: Warszawa => Product manager - Kierownik produktu e-commerce <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, producenta systemu klasy ERP, poszukujemy osoby
    na stanowisko:

    *****
    ***** Product manager - Kierownik produktu e-commerce
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Zadania:

    * Tworzenie strategii rozwoju produktu
    * Wprowadzanie na rynek nowych produktów/usług, prowadzenie badań
    rynku oraz definiowanie potrzeb klientów w zakresie wdrożonych
    produktów/usług
    * Analiza trendów rynkowych oraz konkurencji w zakresie oferty
    produktowej
    * Utrzymywanie i rozwój relacji w branży
    * Przygotowywanie wprowadzenia produktów na rynek oraz kampanii
    promocyjnych produktu w tym promocja produktów na targach,
    konferencjach
    * Opracowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych a także wsparcie
    w opracowywaniu narzędzi promocyjnych oraz komunikacyjnych
    * Wsparcie zespołu sprzedaży

    ***** Nasze oczekiwania:

    * Minimum 2-3 letnie ugruntowane doświadczenie związane z product
    management (rozwój, marketing, sprzedaż)
    * Umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów związanych z
    wprowadzaniem nowych produktów na rynek i skuteczność we
    wdrażaniu najlepszych rozwiązań problemów
    * Rozwinięte umiejętności negocjacji i prezentacji dla różnych
    szczebli
    * Wykształcenie wyższe
    * Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
    * Dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych
    * Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów
    * Zdolność do podejmowania trafnych decyzji i dostarczania wyników
    na czas
    * Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy
    * Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne
    * Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu

    ***** Firma oferuje:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Ciekawą i stałą pracę w siedzibie firmy w Warszawie
    * Uczestnictwo w ambitnych i innowacyjnych projektach
    * Możliwość wdrażania własnych pomysłów i ciągły rozwój
    zawodowy
    * Kontakt z nowymi technologiami
    * Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w młodym, entuzjastycznym
    zespole

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/6550-dade2dcb983d3db0f339
    3535994.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=b1c89eadb331fa5d09eb9cc80f7cc757