PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa / Pilnie podejmę pracę najchętniej w branży IT

  • 1. Data: 2004-04-13 08:10:45
    Temat: Warszawa / Pilnie podejmę pracę najchętniej w branży IT
    Od: "Wid." <u...@o...pl>

    Z wykształcenia jestem inżynierem informatykiem. Posiadam doświadczenie w
    serwisie komputerowym, obsłudze sieci komputerowych, projektach IT, pracy w
    ramach outsourcingu dla dużych klientów. Posiadam certyfikat MCP z Windows
    2000 Professional. Chętnie i szybko się uczę. Nie szukam od razu pracy za
    bardzo duże pieniądze. Chcę się wykazać, udowodnić ile jestem wart i dojść
    do czegoś własną pracą ;-)

    Odbyte Szkolenia :
    - Windows 2000 Professional and Server
    - Novell NetWare 5