PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa/PR/reklama/marketing

  • 1. Data: 2003-11-18 11:28:58
    Temat: Warszawa/PR/reklama/marketing
    Od: "Holka-Jakuszczonek" <a...@W...onet.pl>

    Jestem absolwentka PODYPLOMOWEGO STUDIUM PUBLIC RELATIONS na Uniwersytecie
    Warszawskim. Obecnie pracuje na stanowisku specjalisty do spraw marketingu,
    reklamy i PR. Do moich zadan nalezy miedzy innymi:
    - planowanie kampanii promocyjnej (ogłoszenia prasowe, udzial w event&#8217;ach),
    - projektowanie ogloszen prasowych, reklam zewnetrznych i materialow
    promocyjnych w scislej wspolpracy z dzialem sprzedazy (niektore z moich
    projektow sa dostepne na stronie www.republika.pl/anna_holka_jakuszczonek )
    - tworzenie strony internetowej ( www.teczowyogrod.com.pl )
    - nadzor nad produkcja i dystrybucja materialow reklamowych
    - przygotowanie szkolen wewnetrznych dotyczacych nowych produkoów i pomoc przy
    ich wdrazaniu
    - dbanie o własciwy image firmy

    Poszukuje pracy w preznie dzialajacej i rozwijajacej sie firmie, na stanowisku
    wymagajacym duzej samodzielnosci działania z mozliwoscia poglebiania wiedzy z
    zakresu reklamy, marketingu i PR. Z mojej strony moge zaoferowac entuzjazm w
    pracy, otwarty umysl i chec przyczynienia się do rozwoju firmy.
    Zgloszenia na adres: a...@W...onet.pl po usunieciu wstawki
    antyspamowej.
    Pozdrawiam
    Anna Holka-Jakuszczonek