eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa/PR-reklama-marketingWarszawa/PR-reklama-marketing
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!agh
    .edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "Anna Holka-Jakuszczonek" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Warszawa/PR-reklama-marketing
    Date: 11 Dec 2003 23:51:29 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 47
    Message-ID: <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1071183089 13611 213.180.130.18 (11 Dec 2003 22:51:29
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 11 Dec 2003 22:51:29 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 62.29.196.118, 192.168.243.42
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.szukana:80796
    [ ukryj nagłówki ]

    Obecnie pracuję na stanowisku specjalisty do spraw marketingu, reklamy i PR .
    Jako specjalista w tej branży, odpowiedzialna jestem za szereg działań
    związanych z kształtowaniem właściwego wizerunku mojej firmy w jej otoczeniu,
    tworzeniem ofert i planowaniem kampanii promocyjnych. Do moich zadań należy
    między innymi:
    - ciągła kontrola wizerunku firmy w oczach klientów, kontrahentów i instytucji
    - planowanie strategii budowania pozytywnego wizerunku firmy i dbanie o jej
    prawidłową realizację
    - współtworzenie ofert naszych placówek i dbanie o ich zgodność z image firmy
    - ciągłe monitorowanie działań konkurencji
    - dbanie o dobre kontakty z mediami i pozyskiwanie nowych
    - budowanie kanałów komunikacji wewnętrznej w firmie
    - dbanie o właściwą komunikację zewnętrzną firmy poprzez stronę www
    - przygotowywanie szkoleń wewnętrznych dotyczących nowych produktów i ich
    wdrażanie
    - badanie rynku w celu dokładnego ustalenia preferencji naszych klientów
    - ustalanie środków komunikacji optymalnych z punktu widzenia odbiorcy
    - dobór odpowiednich technik promocji
    - projektowanie ogłoszeń prasowych, materiałów reklamowych mało- i wielko
    formatowych (ulotki, foldery, plakaty, citylight&#8217;y)
    - negocjowanie z zleceń z wykonawcami (drukarnie, firmy kolportażowe, graficy
    zewnętrzni itp.)
    Moje obecne stanowisko, jak i poprzednia funkcja kierownika przedszkola,
    wymagały ode mnie umiejętności pracy w zespole ale również działania
    samodzielnego pod presją czasu. Posiadam zdolności organizacyjne i umiejętność
    kierowania grupą ludzi. Wyznaczam sobie i innym ambitne a jednocześnie realne
    cele i konsekwentnie dążę do ich realizacji. Umiem i lubię słuchać innych,
    jestem osobą komunikatywną i otwartą.
    Poszukuję pracy jako specjalista ds. PR, reklamy lub marketingu w prężnie
    działającej firmie. Wykorzystując swoje doświadczenia i zdobyte umiejętności
    chciałabym przyczynić się do rozwoju firmy. Pragnę zaoferować entuzjazm w
    pracy oraz profesjonalne podejście do zadań.

    ANNA HOLKA-JAKUSZCZONEK

    E-mail a...@W...onet.pl

    WYKSZTAŁCENIE
    2002-2003 Dyplom studiów podyplomowych PUBLIC RELATIONS na Uniwersytecie
    Warszawskim
    1993-1998 Dyplom studiów wyższych na WYDZIALE NAUK O WYCHOWANIIU UNIWERSYTETU
    ŁÓDZKIEGO



    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1