PracaGrupypl.praca.szukana[Warszawa] PHP, MySQL, JavaScript

  • 1. Data: 2004-07-11 20:04:29
    Temat: [Warszawa] PHP, MySQL, JavaScript
    Od: "Radek" <r...@g...pl>

    Dzien dobry!

    Jestem studentem Szkoly Glownej Handlowej, a moje zainteresowania obejmuja
    rowniez dziedziny

    zwiazane z informatyka. Stad najchetniej podjalbym prace zarowno w
    dziedzinach zwiazana z

    szeroko rozumiana ekonomia i finansami, jak rowniez w sferze IT.

    Poszukuje pracy, ktora moglbym podjac w Warszawie. W okresie wakacyjnym
    jestem w pelni

    dyspozycyjny, gotowy do pracy w weekendy oraz w zwiekszonym wymiarze godzin.
    Bardzo chetnie

    kontynuowalbym wspolprace po rozpoczeciu roku akademickiego, o ile moglbym
    dopasować jej

    godziny do zajec na uczelni.

    Jestem osoba rzetelnie wywiazujaca sie z powierzonych mi obowiazkow i zadan.

    Posiadane umiejetności:
    - Praktyczna znajomosc budowy komputera (obsluga i konserwacja),
    - Bardzo dobra znajomosc systemow operacyjnych Microsoft Windows
    95/98/2000/XP,
    - Bardzo dobra znajomosc pakietu MsOffice - szczegolnie Access i Excel,
    - Zaawansowana znajomosc technologii HTML, PHP, SQL, JavaScript,
    - Bardzo dobra znajomosc baz danych (MS Access, MySQL),
    - Znajomosc jezykow programowania:
    - Pascal, Delphi, Visual Basic (bardzo dobra);
    - C/C++ (podstawowa);
    - Podstawowa znajomosc systemu operacyjnego Linux,
    - Podstawowa znajomosc programow graficznych (Corel, Photoshop),
    - Znajomosc jezyka angielskiego (bardzo dobra) i niemieckiego (na poziomie
    umozliwiajacym

    korzystanie z dokumentacji),
    - Prawo jazdy kategorii B.

    Mam doswiadczenie w tworzeniu dynamicznych aplikacji bazodanowych
    wykorzystujacych PHP i

    MySQL.

    Dysponuje szybkim stalym laczem, wiec jestem rowniez zainteresowany praca
    zdalna.

    Kontakt:
    r...@g...pl