PracaGrupypl.praca.szukana › (Warszawa) Operator DTP, Grafik

  • 1. Data: 2009-02-23 14:13:22
    Temat: (Warszawa) Operator DTP, Grafik
    Od: "Bruno26" <a...@a...pl>

    Witam,
    Jestem grafikiem zajmującym się składem publikacji do druku. Dotychczas
    pracowałem przy składzie okładek DVD, plakatów filmowych, książek ,
    czasopism, folderów, katalogów. Poza składem zajmuje się projektowaniem
    grafiki i fotografią (patshoty, macro, reportażowe ) biegle pracuje w
    programach:

    Adobe Photoshop
    Adobe Ilustrator
    QuarkXPress
    Adobe Indesign

    Biegła umiejętność przygotowania prac pod druk offsetowy.

    Pracuje za platformie PC i MAC OSX.

    Interesuje mnie nawiązanie stałej współpracy na zasadzie Firma-Firma

    Jeżeli są Państwo zainteresowani

    bardzo proszę o kontakt
    a...@a...pl