PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa - Operator DTP

  • 1. Data: 2002-06-11 21:58:42
    Temat: Warszawa - Operator DTP
    Od: Marta <m...@w...pl>

    Poszukuję pracy na teranie Warszawy lub zdalnie na stanowisku
    operatora DTP. Posiadam ośmioletnie doświadczenie w pracy przy
    składzie graficznym, łamaniu tekstów, przygotowywaniu materiałów do
    naświetlania, skanowaniu i obróbce grafiki. Biegle obsługuję
    programy: Corel Draw, Quark XPress, Adobe Photoshop, Adobe
    Illustrator. Mogę pracować na komputerach PC i Macintosh.

    Pracę mogę podjąć od zaraz - najchętniej w pełnym wymiarze godzin.

    Kontakt: m...@w...pl

    --
    Marta