eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa - Operator Call CenterWarszawa - Operator Call Center
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!moderators!ppo
    From: Chandney <m...@c...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Warszawa - Operator Call Center
    Date: Mon, 24 Nov 2008 22:40:07 +0100 (CET)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 33
    Approved: p...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <6...@d...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: hell.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1227562807 28456 193.219.28.162 (24 Nov 2008 21:40:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 24 Nov 2008 21:40:07 +0000 (UTC)
    Envelope-to: p...@h...pl
    Complaints-To: g...@g...com
    X-Original-X-Complaints-To: g...@g...com
    X-Original-X-Trace: posting.google.com 1227562765 30363 127.0.0.1 (24 Nov 2008
    21:39:25 GMT)
    X-Original-User-Agent: G2/1.0
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Mon, 24 Nov 2008 21:39:25 +0000 (UTC)
    Injection-Info: d32g2000yqe.googlegroups.com; posting-host=83.5.253.41;
    posting-account=wpLL_goAAADnI8wdex57YWYj7tP2nrV1
    X-Original-X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.4)
    Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4 (.NET CLR
    3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2003.11.28
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 83.5.253.41
    X-FAQ: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    X-Moderator: Auto moderated <ppo#hell.pl>
    X-Original-Date: Mon, 24 Nov 2008 13:39:24 -0800 (PST)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:70562
    [ ukryj nagłówki ]

    Miejsce pracy: Warszawa, w poblizu Galerii Mokotow

    Czas pracy: od poniedzialku do piatku 8:30-17:00 (pelny wymiar czasu
    pracy)

    Forma zatrudnienia: Umowa o prace lub inna forma do uzgodnienia.

    Nazwa stanowiska: Operator Call Center zgloszen do dzialu IT (kobieta
    lub mezczyzna)

    Zakres obowiazkow, cele:
    - Osoba pierwszego kontaktu w dziale IT
    - Odbieranie zgloszen od uzytkownikow (telefonicznie, e-mail)
    - Zapis i zarzadzanie wnioskami serwisowymi
    - Sledzenie wnioskow uzytkownikow az do rozwiazania (weryfikacja z
    uzytkownikiem, zamkniecie)
    - Poprawa satysfakcji uzytkownika
    - Informowanie uzytkownika o stanie i priorytecie jego zgloszenia
    - Przekazanie problemu do odpowiednych pracownikow dzialu
    - Raporty dla kierownictwa

    Wymagania:
    - Komunikatywnosc i dobry kontakt z uzytkownikami (ustnie i pisemnie)
    - Dobra organizacja
    - Angielski (w mowie i w pismie)

    Mile widziane:
    - Doswiadczenie na podobnym stanowisku
    - Wiedza IT / MS Windows / MS Office

    W przypadku zainteresowania prosimy o nadsylanie CV na adres:
    p...@c...com.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1