eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa => Menadżer działu supportu <=Warszawa => Menadżer działu supportu <=
  • Data: 2024-02-20 17:15:02
    Temat: Warszawa => Menadżer działu supportu <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Nasz klient to firma, która od 2001 roku dostarcza skuteczne
    rozwiązania automatyzacji dla operatorów telekomunikacyjnych,
    dostawców miejskich oraz przedsiębiorstw w ponad 20 krajach.

    *****
    ***** Menadżer działu supportu
    *****



    ***** Opis stanowiska:

    * Odpowiedzialność za wszystkie prace wykonywane przez organizację
    wsparcia
    * Odpowiedzialność za procesy/narzędzia wsparcia oraz ich
    wdrożenie, dokumentację i ciągłe doskonalenie
    * Obsługa awaryjnych zgłoszeń wsparcia w godzinach pracy (telefon
    dyżurny)
    * Obsługa przychodzących zgłoszeń wsparcia produktu w Jira Service
    Desk do momentu rozwiązania
    * Wyjaśnianie przychodzących zgłoszeń wsparcia i upewnienie się,
    że wszystkie wymagane informacje są dostępne
    * Odtwarzanie zgłoszeń wsparcia przed przekazaniem ich zespołom
    deweloperskim i pomoc w znalezieniu tymczasowych lub stałych
    obejść
    * Pomoc zespołom deweloperskim w interakcji z klientami, w tym w
    debugowaniu, gromadzeniu informacji itp.
    * Ścisła współpraca z właścicielami produktów w celu
    zapewnienia prawidłowego priorytetu, harmonogramu i potrzeby
    wydawania aktualizacji konserwacyjnych
    * Ułatwianie cyklicznych spotkań dotyczących statusu wsparcia z
    klientami (w miarę potrzeb)
    * Utrzymywanie i aktualizowanie dostępu klientów, informacji
    kontaktowych i wykorzystania wersji oprogramowania (Inwentarz
    wersji oprogramowania na Confluence)
    * Utrzymywanie strony internetowej wsparcia
    * Udział w forach użytkowników BECS/BBE
    * Tworzenie i dystrybucja licencji produktu dla klientów
    * Bieżące śledzenie naszych produktów, powiązanych produktów i
    technologii
    * Udział w przeglądach zmian w dokumentacji dla klientów
    (podręczniki użytkownika, białe księgi, notatki wydania)
    * Bycie ambasadorem firmy i dostarczanych produktów
    * Bycie częścią dyżuru 24/7, jeśli jest to uzgodnione z
    kierownikiem.


    ***** Oczekiwania:

    * Wykształcenie wyższe techniczne
    * Minimum 3-5 lat doświadczenia w dziedzinie elektroniki komputerowej
    i/lub telekomunikacji.
    * Doświadczenie w utrzymaniu, optymalizacji i rozwijaniu usług
    sieciowych we współpracy z wewnętrznymi lub zewnętrznymi
    klientami/użytkownikami [preferowana praca z urządzeniami Cisco,
    Juniper lub Nokia]
    * Szeroka wiedza na temat technologii sieciowych, protokołów i
    ogólnych koncepcji, szeroka i praktyczna/warsztatowa wiedza
    * Wymagane doświadczenie w mikrokomputerach i obsłudze
    sprzętu/oprogramowania telekomunikacyjnego
    * Doświadczenie w pracy z produktami Cisco, Juniper, Nokia
    * Certyfikacja Cisco (np. CCNP, CCNA) lub równoważna certyfikacja
    innych dostawców
    * Dobre umiejętności organizacyjne, analityczne, niezawodność,
    skrupulatność, umiejętności interpersonalne oraz bardzo dobra
    znajomość języka angielskiego
    * Doświadczenie w zarządzaniu zespołem jest dużą zaletą
    * Znajomość procesów wsparcia stosowanych przez dostawców usług
    telekomunikacyjnych pierwszego poziomu jest dużą zaletą


    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Hybrydowy tryb pracy
    * Skandynawska kultura równowagi między pracą a życiem oraz styl
    zarządzania
    * Centralna lokalizacja biura z łatwym dostępem do transportu
    publicznego
    * Bezpłatny dostęp do siłowni
    * Parking dla rowerów / prysznice w budynku biurowym z sklepami i
    restauracjami
    * Dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne
    * Międzynarodowe środowisko pracy
    * Międzynarodowe podróże dla tych, którzy je lubią
    * Będziesz częścią rozwoju produktu o kluczowym znaczeniu dla
    misji / wysokiej dostępności / klasy telekomunikacyjnej
    * Nauczysz się "procesów biznesowych" stosowanych przez udane
    otwarte operatorów sieci w Europie Zachodniej/Północnej


    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/88730-n?utm_source=nntp&utm_me
    dium=cron&utm_campaign=2402
    => => =>



    W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli
    następującej treści:


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb tej i
    kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych
    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U.2016 poz. 922).
    Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych
    osobowych potencjalnym pracodawcom.

    Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na
    przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/am
    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814
    Warszawa ul. Miedziana 3A lok. 21 do celów rekrutacji
    pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em
    poinformowana/y iż administratorem moich danych jest TeamQuest
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana
    3A lok. 21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane
    potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści
    swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich
    przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania
    danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania
    przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją
    szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających
    na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie
    dokumentów i informacji w nich zawartych.
    --
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/praca-w-it/


    ID=c5c4a904f33b124d241b43dd9e3fecad

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1