-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
Subject: Warszawa => Manager Działu Serwisu <=
Date: Thu, 27 Dec 2018 08:45:02 +0000 (UTC)
Organization: TeamQuest.pl
Lines: 126
Message-ID: <3...@t...pl>
References: <3...@t...pl>
Reply-To: P...@T...PL
NNTP-Posting-Host: mail.teamquest.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/plain; CHARSET=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1545900302 20423 31.179.177.242 (27 Dec 2018 08:45:02 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Dec 2018 08:45:02 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101 Icedove/31.8.0
In-Reply-To: <3...@t...pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:50077
[ ukryj nagłówki ]Dla naszego Klienta, firmy o ugruntowanej pozycji, istniejącej na
rynku od wielu lat, dostarczającej rozwiązania IT klasy ERP dla
klientów na polskim oraz międzynarodowym rynku, szukamy osoby na
stanowisko
*****
***** Manager Działu Serwisu
*****
***** Opis stanowiska:
* Rekomendacja i wdrożenia narzędzi wspierających zarządzanie
serwisem
* Stała współpraca z obecnymi klientami, rozbudowa portfolio
świadczonych usług serwisowych u obecnych jak i przyszłych
klientów
* Współudział (wraz z działem handlowym) w pozyskiwaniu nowych
klientów na usługi serwisu
* Odpowiedzialność za wykonanie rocznego budżetu działu, zarówno
części przychodowej jak i kosztowej
* Kontrola budżetu i wykonania umów serwisowych
* Opracowanie i wdrożenie powtarzalnych procesów zarządzania
usługami serwisowymi, metod pomiaru i raportowania, narzędzi i
standardów.
* Stała współpraca i tworzenia najlepszych praktyk z kluczowymi
decydentami, w tym szukanie najlepszych rozwiązań wspierających
dynamiczny rozwój organizacji
* Stała współpraca z działami sprzedaży i wdrożeń
* Uwspólnienie dokumentacji serwisowej
* Standaryzacja i wdrożenie uwspólnionych najlepszych praktyk w
ramach nowych jak i obecnie świadczonych usług serwisowych
* Przygotowywanie raportów dotyczących działalności działu
* Kierowanie pracami działu serwisu w tym stały monitoring wykonania
umów SLA,
* Monitorowanie codziennej pracy zespołu
* Tworzenie i zarządzanie grafikiem pracy członków zespołu
* Prowadzenie coachingu i szkoleń dla pracowników zespołu serwisu
* Wsparcie podległych pracowników w zakresie rozwiązywania
problemów zgłaszanych przez klientów
* Optymalizacja działań zespołu wsparcia
* Monitorowanie budżetu, tworzenie zestawień finansowych
***** Od Kandydata oczekujemy:
* Kilkuletnie doświadczenie w pracy w firmie wdrożeniowej na
stanowisku, kierownika działu serwisu bądź podobne.
* Doświadczenie w prowadzeniu działu serwisu dla przynajmniej
jednego z typów rozwiązań: ERP, ETL, BI, CRM po stronie
dostawcy usług.
* Doświadczenie we wdrożeniu najlepszych praktyk w dziale serwisu
* Praktyczna znajomość metodyk zarządzania działem serwisu ITIL /
ITSM
* Doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań informatycznych
wspierających procesy serwisowe.
* Doświadczenie w zakresie audytu projektów serwisowych
* Doświadczenie w obliczaniu kosztowości i ROI dla usług
serwisowych
* Doświadczenie w procesie ciągłego podnoszenia jakości usług
* Doświadczenie w zarządzaniu zespołem serwisu nie mniejszym niż 5
osób
* Doświadczenie w zarządzaniu budżetem działu w tym estymacji
kosztów i przychodów.
* Doświadczenie we współpracy z klientem zewnętrznym
* Doświadczenie we wsparciu działu handlowego w zakresie
pozyskiwania nowych klientów
* Rozbudowane umiejętności analitycznego myślenia oraz
doświadczenie w rozwiązywaniu skomplikowanych wyzwań
* Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego
* Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne, lub ekonomiczne)
* Znajomość rozwiązań w zakresie ERP, ETL, BI, CRM
***** Proponujemy:
* Atrakcyjne wynagrodzenie
* Pakiet medyczny
* Pracę w dynamicznej, ceniącej indywidualność firmie z branży
IT,
* Ciekawe wyzwania i możliwość budowania naszej organizacji;
* Dużą samodzielność i niezależność,
Aplikuj tu / Send your CV:
=> => =>
http://TeamQuest.pl/n/31930-n?utm_source=nntp&utm_me
dium=cron&utm_campaign=1812
=> => =>
W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli
następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb tej i
kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych
osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U.2016 poz. 922).
Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych
osobowych potencjalnym pracodawcom.
Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na
przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/am
do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814
Warszawa ul. Miedziana 3A lok. 21 do celów rekrutacji
pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em
poinformowana/y iż administratorem moich danych jest TeamQuest
Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana
3A lok. 21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane
potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści
swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich
przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania
danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania
przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją
szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających
na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie
dokumentów i informacji w nich zawartych.
--
Pozostałe oferty:
https://teamquest.pl/praca-w-it/
ID=68f348a6a3053fd5941cb5f2684f1522
Najnowsze wątki z tej grupy
- Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- Warszawa => Sitecore Developer <=
- Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Business Central Developer <=
- Lublin => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- Kraków => Key Account Manager <=
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Business Central Developer <=
- 2024-11-15 Lublin => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- 2024-11-15 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-15 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-15 Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-15 Kraków => Key Account Manager <=