-
1. Data: 2003-09-01 11:58:13
Temat: Warszawa/Manager Call Center
Od: "EVS Polska Sp. z o.o." <e...@e...pl>
W zwiazku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na nastepujace stanowisko:
Manager Call Center (Nr. ref. CC/1)
Nasze oczekiwania:
- Min. srednie wyksztalcenie;
- Doswiadczenie w telefonicznej obsludze klienta;
- Znajomosc obslugi komputera;
- Dobra znajomosc jez. angielskiego i/lub niemieckiego;
- Komunikatywnosci i cierpliwosc;
- Mily glos;
- Znajomosc kwestii technicznych (przewidujemy ew. szkolenie);
Zadania:
- Zorganizowanie dzialu Call Center;
- Realizacja procesow i procedur obslugi klienta;
- Doradztwo dotyczace eksploatacji produktowi uslug oferowanych przez firme;
- Aktywne wsparcie klientow przy rozwiazywaniu zglazanych probelmow;
Wszystkich chetnych, ktorzy posiadaja silna motywacje do pracy, energie, entuzjazm i
odpornosc na stres, zapraszamy do przeslania
listu motywacyjnego oraz zyciorysu na adres: e...@e...pl umieszczajac numer
referencyjny w temacie lub drogą pocztową ul. Domaniewska
37, 02-672 Warszawa