PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa-Konsultantka kosmetykówWarszawa-Konsultantka kosmetyków
    From: "Edyta" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Warszawa-Konsultantka kosmetyków
    Date: Mon, 5 Aug 2002 14:10:21 +0200 (CEST)

    Witam.
    Zaproponuję pracę osobom chcącym zająć się rozprowadzaniem kosmetyków firmy
    "Oriflame Poland".
    Jestem konsultantką firmy Oriflame-Poland od kilku miesięcy i zauważyłam że
    praca, którą wykonuje przynosi duże zyski którymi można się podzielić.
    Chodzi o to, że zarabia się tyle ile ma się znajomych i przyjaciół oraz
    haryzmę i silną wolę do dalszych działań na terenie całego miasta. Wiesz
    przecież, że w twoim, czy w moim mieście mieszkają osoby, które lubią
    kupować i stosować kosmetyki, ale niestety horyzonty moich działań kończą
    się na osobach które znam, poznałam i może jeszcze kiedyś poznam. Tak więc
    widząc ile osób chciałoby się podjąć pracy, postanowiłam napisać i
    poinformować o "pracy" która nie zobowiązuje, nie zajmuje twojego czasu i
    pozwala na niezłe zarobki przy maximum czasu 50 minut dziennie !!!!!. Pisze
    że niezłe bo przy tym czasie pracy można zarobić około 550 zł miesięcznie a
    przeciez takie pieniądze pozwolą Ci na zakupy których nie mogła byś
    zrealizować z różnych powodów ( nie tylko z powodów "pieniężnych" ale np.
    mąż nie chce żebyś pracowała ciężko, bo o Ciebie próbuje zadbać a jemu jest
    ciężko i niechce o tym wspominać).

    Nie próbuje nikogo namawiać do takiej pracy bo sama tego nie lubię ale wiem
    że kiedyś byłam sceptycznie nastawiona przez swojego męża i postanowiłam
    coś ze sobą zrobić. Po kilku tygodniach udało mi się zrealizować część
    swoich planów o których wcześniej nie mogłam nawet marzyć.
    Jestem matką dwojga dzieci Kacperka ( 1,4r.) i Maciusia(2,4r.) i dawałam
    sobie radę z tą pracą chociaż muszę przyznać że z częściową pomocą męża
    Darka.

    Pozdrawiam serdecznie .
    Edyta Kruszyńska, lat 25

    P.S
    w razie pilnego kontaktu proszę dzwonić.
    0-22 785-33-55
    0-602-13-99-12
    email: e...@p...onet.pl
    zarobek-30% od sprzedaży +procent z osób które to ty zasponsorujesz