eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa / Konsultant Działu Obsługi Klienta (Helpdesk) / EtatWarszawa / Konsultant Działu Obsługi Klienta (Helpdesk) / Etat
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!moderators!proteus
    From: Sierp <s...@s...NO.net>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Warszawa / Konsultant Działu Obsługi Klienta (Helpdesk) / Etat
    Date: Tue, 13 Dec 2005 23:17:09 +0100 (CET)
    Organization: Netia Telekom S.A.
    Lines: 30
    Approved: p...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <2...@s...NO.net>
    NNTP-Posting-Host: hell.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1134512229 22148 149.156.96.35 (13 Dec 2005 22:17:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Dec 2005 22:17:09 +0000 (UTC)
    Envelope-to: p...@h...pl
    X-Original-X-Newsreader: Sylpheed version 1.0.4 (GTK+ 1.2.10; i686-pc-linux-gnu)
    Content-Length: 1074
    Status: O
    X-Original-X-Complaints-To: a...@i...pl
    X-Original-X-Trace: nefryt.internetia.pl 1134391576 26458 81.210.49.66 (12 Dec 2005
    12:46:16 GMT)
    X-User: <superjuzer>
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Dec 2005 12:46:16 +0000 (UTC)
    X-Original-X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2003.11.28
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 81.210.49.66
    X-Original-X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-FAQ: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    X-Moderator: Wojciech Bancer <ppo#hell.pl>
    X-Original-Sender: news <n...@n...internetia.pl>
    X-Original-Date: Mon, 12 Dec 2005 13:46:11 +0100
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:55417
    [ ukryj nagłówki ]

    Firma alphyra Polska Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko:

    Konsultant Działu Obsługi Klienta (Helpdesk)

    Wymagania:
    - wiek 20 - 35 lat,
    - co najmniej roczne, udokumentowane doświadczenie w dziale
    telefonicznej obsługi klienta,
    - umiejętność telefonicznego wspierania klientów, asertywność,
    umiejętność panowania nad emocjami,
    - gotowość do pracy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli,
    - kultura osobista,
    - osoba niepaląca.

    Zakres obowiązków:
    - Realizacja procesów i procedur obsługi klienta
    - Bezpośrednia obsługa klienta, przyjmowanie zgłoszeń problemów
    przez klienta za pomocą linii telefonicznej
    - Wsparcie klienta od momentu zgłoszenia problemu przez klienta
    do ostatecznego rozstrzygnięcia problemu
    - Doradztwo dotyczące eksploatacji produktów i usług oferowanych
    przez firmę,

    Oferujemy:
    - pracę w międzynarodowym przedsiębiorstwie, w zgranym zespole,
    - możliwość rozwoju osobistego,
    - stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę).

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV i listu
    motywacyjnego na adres c...@a...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1