PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa Komputery.

  • 1. Data: 2006-11-30 09:43:19
    Temat: Warszawa Komputery.
    Od: "Łukasz" <f...@f...pl>

    Witam

    Jestem młodym (25lat) bezrobotnym człowiekiem.Chętnie podejmę prace w branży
    komputerowej.Z komputerami PC mam styczność praktycznie od zawsze ,składam
    modernizuje,rozwiązuje problemy z nimi związane.Interesowało by mnie
    stanowisko serwisanta lub sprzedawcy w sklepie komputerowym na terenie
    Warszawy.Posiadam doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej jak i
    internetowej.Wynagrodzenie za jakie jestem gotów pracować to juz 1000netto!
    chciałbym zacząć prace związaną z moją pasją jaką są komputery.

    Odpowiem na każdą propozycje proszę tylko wykasować "1" z adresu e-mail i
    już można do mnie pisać :).

    1...@c...pl