eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa / Kierownik zespołu Service Desk
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2008-02-29 15:08:11
    Temat: Warszawa / Kierownik zespołu Service Desk
    Od: e...@g...com

    Budimex, spółka z Grupy Budimex SA, poszukuje kandydatów na
    stanowisko:

    Kierownik zespołu Service Desk
    miejsce pracy Warszawa

    Do głównych zadań zatrudnionej osoby będą należały:

    - organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu Service Desk,
    - instalacja, konfiguracja i utrzymanie sprzętu komputerowego,
    oprogramowania systemowego i sieciowego,
    - zarządzanie kontaktami z klientami wewnętrznymi w zakresie wsparcia
    technicznego,
    - realizacja zleconych projektów informatycznych.

    Od kandydatów oczekujemy:

    - wykształcenia wyższego informatycznego,
    - min. 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
    - znajomości procesów dostarczania usług w zakresie wsparcia
    technicznego,
    - doświadczenia w kierowaniu zespołem,
    - doświadczenia w zarządzaniu kontaktami z klientami wewnętrznymi,
    - znajomości metodologii ITIL,
    - dobrej znajomości jęz. angielskiego,
    - odporności na stres,
    - wysokich umiejętności interpersonalnych.

    Oferujemy uczestnictwo w prawdziwej przygodzie przebudowy świata z
    satysfakcjonującym wynagrodzeniem, prestiżem i doskonałymi warunkami
    do rozwoju.

    Szczegóły na www.budimex.com.pl


    Prosimy o przesyłanie CV na adres: rekrutacja (at) budimex.com.pl (z
    nazwą stanowiska w tytule)

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1