PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Kierownik ds. Serwisu i Obsługi Klienta (Infrastruktura I

  • 1. Data: 2017-03-22 10:00:02
    Temat: Warszawa => Kierownik ds. Serwisu i Obsługi Klienta (Infrastruktura I
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, prężnie rozwijającej się firmy,
    dostarczającej rozwiązania IT, szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Kierownik ds. Serwisu i Obsługi Klienta (Infrastruktura IT)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * koordynacja i kierowanie podległym zespołem serwisu infrastruktury
    informatycznej
    * wycena projektów serwisowych
    * nadzór nad magazynem części serwisowych
    * rozwój części związanej z autoryzowanym serwisem producentów
    * weryfikacja I modyfikacja oferty serwisowej
    * realizacja założonego targetu budżetu rocznego
    * obsługa klienckich umów abonamentowych
    * obsługa projektów dodatkowych
    * dosprzedaż (obsługa nowych funkcjonalności)
    * wsparcie eksperckie zespołu
    * organizacja procesów utrzymaniowych i wdrażanie narzędzi
    Help-Desk

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
    * doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem
    * umiejętność tworzenia zmotywowanego i zaangażowanego zespołu
    * umiejętność nawiązywania i pielęgnowania dobrych relacji z
    Klientem (zwłaszcza z osobami na stanowiskach wyższego szczebla)
    * doświadczenie w koordynowaniu i prowadzeniu projektów
    wdrożeniowych oraz praktyczna znajomość metodologii ITIL i/lub
    Project Management
    * umiejętność prowadzenia dokumentacji serwisowej i wdrożeniowej
    * dobra znajomość języka angielskiego
    * inicjatywa i kreatywność w realizacji zadań
    * wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne
    * wysoki poziom kultury osobistej
    * wykształcenie wyższe
    * umiejętności interpersonalne
    * samodzielność, samodyscyplina i odpowiedzialność w wykonaniu
    zadań
    * prawo jazdy kat. B

    ***** Proponujemy:

    * atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie)
    * realne możliwości rozwoju
    * pracę w stabilnej firmie, będącej liderem na swoim rynku
    * niezbędne narzędzia pracy

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1703