1. Data: 2006-08-02 17:12:58
Temat: Warszawa, Kierownik Zespołu w Call Center , praca stała
Od: Most Wanted! <k...@m...pl>
Nasz Klient firma ASTER to jeden z największych i najszybciej
rozwijających się operatorów telekomunikacyjnych w Warszawie. Oferuje
usługi telewizji cyfrowej w kablu, szerokopasmowego dostępu do
Internetu oraz telefonii cyfrowej. Sieć ASTER należy do najbardziej
nowoczesnych w kraju. Zaawansowane technologie i nowoczesne
rozwiązania pozwalają dostarczać Klientom firmy ASTER usługi na
najwyższym światowym poziomie. Obecnie poszukujemy kandydatów na
stanowisko
Kierownik Zespołu w Call Center Warszawa
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• Kierowanie zespołem konsultantów Call Center
• Organizację i kontrolę pracy zmiany
• Obsługę klientów w szczególnie trudnych przypadkach
Od kandydatów oczekujemy:
• Doświadczenia na podobnym stanowisku, na przykład jako
supervisor lub koordynator zespołu
• Doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta i telesprzedaży
popartego dobymi wynikami
• Umiejętności kierowania zespołem, motywowania i coachingu
• Samodzielności w działaniu i orientacji na realizację
postawionych celów
• Umiejętności pracy i podejmowania decyzji w warunkach stresu
• Umiejętności planowania i organizowania
• Wykształcenia wyższego
• Znajomości obsługi komputera (MS Office)
• Znajomości języka angielskiego
Oferujemy:
 ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
 możliwość zdobycia cennych doświadczeń zawodowych
Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie CV wraz z listem
motywacyjnym na adres:
e-mail: k...@m...pl
lub pocztowy: ASTER, Domaniewska 41, 02-672 Warszawa, z dopiskiem
REKRUTACJA.
Firma zastrzega sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi osobami.
Prosimy również o załączenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z
ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. Dz. Ust.
Nr. 883”.
forma zatrudnienia: umowa o pracę