-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>
Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
Subject: Warszawa => Kierownik Zespołu Utrzymania Usług IT <=
Date: Fri, 11 May 2018 07:35:02 +0000 (UTC)
Organization: TeamQuest.pl
Lines: 142
Message-ID: <2...@t...pl>
References: <2...@t...pl>
Reply-To: P...@T...PL
NNTP-Posting-Host: mail.teamquest.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/plain; CHARSET=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1526024102 1851 31.179.177.242 (11 May 2018 07:35:02 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 11 May 2018 07:35:02 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101 Icedove/31.8.0
In-Reply-To: <2...@t...pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:47778
[ ukryj nagłówki ]Dla naszego Klienta, dużej, międzynarodowej organizacji szukamy
osoby na stanowisko:
*****
***** Kierownik Zespołu Utrzymania Usług IT
*****
***** Opis stanowiska:
* Odpowiedzialność za wsparcie w prawidłowym funkcjonowaniu
rozwiązań wspierających biznes
* Definiowanie poziomów wsparcia dla świadczonych usług IT
* Zarządzanie katalogiem usług
* Zarządzanie podwykonawcami w oparciu o umowy SLA
* Odpowiedzialność za utrzymywanie systemów informatycznych
* Współudział w tworzeniu standardów utrzymania systemów
informatycznych
* Współpraca w ramach środowiska międzynarodowego
* Świadczenie usług IT na uzgodnionym z klientami poziomie;
* Ciągłe dopasowywanie oferty usług w obszarze ich zakresu oraz
poziomu do wymagań klientów;
* Zapewnienie informacji wymaganej do efektywnego i skutecznego
zarządzania usługami IT;
* Zapewnianie zdolności organizacji IT do planowania, pomiaru i
dotrzymywania uzgodnionych poziomów jakości usług IT oraz
ciągłego doskonalenia;
* Zarządzanie ryzykiem
* Koordynowanie prac w zakresie utrzymania katalogu usług i
zarządzania wiedzą
* Zarządzanie procesem zarządzania incydentami, incydentami
krytycznymi oraz problemami
* Określenie strategii i procesów wprowadzania zmian w środowisku
oferowanych usług z perspektywy obszaru utrzymania
* Ustalenie i monitorowanie na bieżąco standardu usług i standardu
obsługi Klienta
* Usprawnianie i podnoszenie jakości obsługi Klienta wewnętrznego
* Usprawnianie funkcjonujących procesów, procedur w zakresie
świadczonych usług IT i definiowanie standardów
* Zarządzanie repozytorium bazy wiedzy i wersjami dokumentów.
* Współdziałanie w zakresie poprawy obsługi klienta poprzez
aktywne reagowanie na zapytania i rozpatrywanie skarg
* Odpowiedzialność za budżet świadczonych usług IT
* Bieżąca kontrola oferowanych usług IT
* Zarzadzanie dostawcami i nadzór na realizowanymi przez nich
pracami.
* Wprowadzanie najlepszych praktyk w zakresie całego procesu wsparcia
oferowanych usług IT
* Współpraca z klientem wewnętrznym i zarządzanie jego
oczekiwaniami.
* Współdziałanie z klientami w celu zidentyfikowania obszarów
wymagających poprawy
* Opracowywanie dziennych, tygodniowych i miesięcznych raportów na
temat wydajności zespołu wsparcia usług IT
* Opracowanie i aktualizacja procedur serwisowych dla wszystkich
świadczonych usług, zasad i standardów
* Opracowywanie niezbędnych raportów oczekiwanych przez klientów
wewnętrznych i prezentacja ich klientom
* Kontrolowanie zasobów i ich wykorzystania, aby osiągnąć cele
jakościowe i ilościowe
* Rozwiązywanie problemów i konfliktów
* Zarządzanie i rozwój podległych pracowników
***** Od kandydatów oczekujemy:
* Wykształcenie wyższe;
* Minimum 4-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
* Umiejętność praktycznego zarządzania zespołami utrzymującymi
systemy informatyczne;
* Doświadczenie w utrzymywaniu systemów z wykorzystaniem partnerów
zewnętrznych;
* Doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku biznesowym;
* Doświadczenie w zarządzaniu zespołem utrzymaniowym;
* Orientacja na realizację celów biznesowych;
* Umiejętność działania pod presją czasu;
* Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
* Dobre umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole;
* Samodzielność w działaniu oraz nastawienie na realizację celów.
***** Dodatkowe atuty:
* Umiejętności analityczne;
* Umiejętność proponowania nieszablonowych rozwiązań i
przekonywania do innego punktu widzenia;
* Certyfikat ITIL;
***** Proponujemy:
* Atrakcyjne wynagrodzenie
* Udział w ciekawych, kluczowych dla działania organizacji
projektach
* Szeroki pakiet benefitów
* Niezbędne narzędzia pracy
* Laptop, komórka
* Szkolenia dopasowane do potrzeb
Aplikuj tu / Send your CV:
=> => =>
http://TeamQuest.pl/n/28430-n?utm_source=nntp&utm_me
dium=cron&utm_campaign=1805
=> => =>
W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli
następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb tej i
kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych
osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U.2016 poz. 922).
Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych
osobowych potencjalnym pracodawcom.
Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na
przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/am
do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814
Warszawa ul. Miedziana 3A lok. 21 do celów rekrutacji
pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em
poinformowana/y iż administratorem moich danych jest TeamQuest
Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana
3A lok. 21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane
potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści
swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich
przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania
danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania
przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją
szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających
na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie
dokumentów i informacji w nich zawartych.
--
Pozostałe oferty:
https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy
ID=dab5e6f2167b5c2b2d1a508de774f59f
Najnowsze wątki z tej grupy
- Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- Poznań => Employer Branding Specialist <=
- Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- Wrocław => Application Security Engineer <=
- Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- Lublin => Programista Delphi <=
- Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- Warszawa => System Architect (Java background) <=
- Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
Najnowsze wątki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-13 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-13 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=