PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Kierownik Projektu - IT - Obszar CRM/Sales <=

  • 1. Data: 2015-10-16 13:20:08
    Temat: Warszawa => Kierownik Projektu - IT - Obszar CRM/Sales <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, jednej z największych firm medialnych w Polsce,
    szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Kierownik Projektu - IT - Obszar CRM/Sales
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Do zadań wybranych osób należeć będzie:

    * Całościowe zarządzanie projektami od strony biznesowej i IT dla
    obszarów biznesowych z zakresu:
    ** sprzedaży reklam w VOD i na stronach formatów,
    ** sprzedaży reklam w telewizji
    ** optymalizacji wykorzystania inwentarza breaków reklamowych
    * Zarządzanie zespołem projektowym - identyfikowanie osób
    niezbędnych do zrealizowania projektu, budowanie i koordynowanie
    prac zespołu projektowego złożonego z osób z biznesu i IT
    * Zarządzanie zakresem projektu - określanie celów, opracowywanie
    koncepcji produktów informatycznych i biznesowych, procesów
    biznesowych i zmian w organizacji,
    * Stworzenie i utrzymywanie dokumentacji projektowej np. karta
    projektu, plan projektu, budżet, ryzyka
    * Odpowiedzialność za dostarczenie projektu i jego produktów na
    czas, z oczekiwaną jakością w założonym budżecie
    * Zarządzanie ryzykiem - opracowywanie i realizacja planów
    naprawczych (unikania ryzyka)
    * Zarządzanie relacjami z interesariuszami projektu - zarządzanie
    ich oczekiwaniami, komunikacją z nimi,
    * Raportowanie postępu prac projektowych, przygotowywanie raportów,
    analiz, prezentacji dla Zarządu na temat prowadzonych projektów,
    * Zarządzanie zmianami w projekcie

    ***** Nasze wymagania:

    * Ugruntowanej wiedzy i doświadczenia dotyczącego prowadzenia
    projektów IT i biznesowych popartych doświadczeniem na podobnym
    stanowisku (pożądane doświadczenie w realizacji projektów w
    obszarze systemów sprzedażowych)
    * Potwierdzonej doświadczeniem umiejętności budowania i
    koordynowania efektywnych w działaniu zespołów specjalistów w
    strukturze macierzowej
    * Znajomości zagadnień technicznych związanych z analizą,
    programowaniem i testowaniem oprogramowania
    * Wyższego wykształcenia z zakresu informatyki lub kierunków
    pokrewnych
    * Znajomości metodologii zarządzania projektami (mile widziany
    certyfikat PMI)
    * Znajomości metodologii wytwarzania oprogramowania (Scrum)
    * Bardzo dobrej znajomości narzędzie Excel, Power Point i MS Project
    * Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (swobodna komunikacja,
    tworzenie dokumentacji, prowadzenie prezentacji)
    * Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych i zdolności pracy w
    zespole,
    * Samodzielności, zaangażowania w przydzielone zadania oraz
    umiejętności analitycznego myślenia
    * Umiejętności prowadzenia prezentacji i prowadzenia negocjacji
    * Dużej motywacji w pracy, umiejętności pracy pod presją
    * Doświadczenia w zarządzaniu oczekiwaniami interesariuszy,
    umiejętność wpływania na ich wymagania, oraz umiejętność
    budowania z nimi dobrych relacji
    * Rozumienia biznesu, umiejętności współpracy z osobami na
    różnych szczeblach (od najniższego do najwyższego)
    * Silnych zdolności przywódczych, charyzmy i umiejętności
    "przesuwania murów" tam, gdzie to konieczne

    ***** Oferujemy:

    * kontrakt b2b na minimum 6 miesięcy - preferowane 18 miesięcy

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/10930-63a7ae963aec7b0ba0d
    4ed9447.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=8a32f30cc88f07989392324107adc941