PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa / Kierownik Projektu

  • 1. Data: 2005-02-03 09:59:39
    Temat: Warszawa / Kierownik Projektu
    Od: "Gazetapraca.pl" <j...@g...pl>

    KIEROWNIK PROJEKTU
    Wymagania:

    - Wykształcenie wyzsze informatyczne

    - Doswiadczenie w zakresie analizy i projektowania systemow
    informatycznych

    - Doswiadczenie w zarzadzaniu projektami informatycznymi, znajomosc
    formalnych metod i technik projektowych

    - Bardzo dobra umiejetnosć programowania w Java oraz C/C++ w srodowisku
    Linux lub Solaris

    - Kreatywnosc i swoboda w poslugiwaniu sie wiedza teoretyczna w praktyce

    - Bardzo dobra organizacja pracy

    - Min. dobra znajomosć jezyka angielskiego (także w zakresie
    poslugiwania sie dokumentacja techniczna)

    - Bardzo dobrej znajomoci pakietu MS Office

    Dodatkowe atuty:

    - Znajomosc zagadnien zwiazanych z tworzeniem lub zarzadzaniem
    serwisami intranetowymi.

    Opis obowiazkow:

    Glownym zadaniem poszukiwanej osoby bedzie zarzadzanie projektem
    informatycznym w szczegolnosci:
    a) analiza produktow konkurencyjnych (rozwiązania pozwalające
    przeszukiwać zasoby korporacyjne)
    b) analiza techniczna i biznesowa potrzeb Klientow
    c) koordynowanie prac programistycznych
    d) projektowanie i tworzenie najbardziej wymagajacych prac
    programistycznych

    W zwiazku z faktem, ze Produkt Firmy jest oprogramowaniem sluzacym do
    przeszukiwania portali korporacyjnych oraz wymagana bedzie jego
    integracja z
    systemami cms oraz zarzadzania wiedza w firmie wszelkie doswiadczenia w
    tym zakresie sa dodatkowym atutem.

    Oferujemy:

    - Interesujaca prace w dynamicznie rozwijajacym sie zespole

    - Mozliwosc rozwoju zawodowego i ciaglego podnoszenia kwalifikacji

    - Atrakcyjne wynagrodzenie uzaleznione od osiaganych wynikow

    - Zatrudnienie na podastwie umowy o prace

    Zainteresowane osoby prosze o przeslanie zyciorysu na adres:
    j...@g...pl

    Wysyłajac dokumenty prosimy o dopisanie nastepujacej klauzuli:

    "Wyrazam zgode na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie
    pracy dla celow zwiazanych z rekrutacja pracownikow i ich
    przekazywanie, za
    moja zgoda, firmom poszukujacym pracownikow za posrednictwem IT Business
    Centre Sp. z o.o. z siedziba przy ul. Jagiellonskiej 74, 03-301
    Warszawa.
    Jednoczesnie oswiadczam, ze zostałem/-am poinformowany/-na, iz mam prawo
    wgladu do swoich danych zebranych przez Gazeta "Praca dla Informatyków"
    Sp.
    z o.o. oraz ich poprawiania."

    Uprzejmie informujemy, ze nadeslanych ofert nie zwracamy. Skontaktujemy
    sie tylko z wybranymi Kandydatami.