PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa - Inżynier Elektronik

  • 1. Data: 2005-08-31 19:19:34
    Temat: Warszawa - Inżynier Elektronik
    Od: "Tomasz Odyniec" <d...@W...gazeta.pl>

    Jestem studentem Politechniki Warszawskiej, wydziału Elektroniki i Technik
    Informacyjnych, na 5 roku na specjalności elektronika i telekomunikacja
    (uzyskałem tytuł inżyniera na specjalności inżynieria biomedyczna)

    Poszukuję pracy jako elektronik lub pokrewnej.
    W przypadku pracy w
    siedzibie firmy, w zależności od jej położenia (odległości od centrum i
    czasu dojazdu) mógłbym podjąć pracę w wymiarze 30-40 godzin tygodniowo.

    Umiejętności:
    - projektowanie układów analogowych i cyfrowych
    - akademickie doświadczenie w programowaniu mikrokontrolerow (atmel,PIC) jezyk C
    - Akademickie doświadczenie w projektowaniu płytek drukowanych w programie
    Protel
    - znajomośc programów symulacyjnych takich jak Orcad
    - znajomość jezyka angielskiego

    Na życzenie moge przeslac CV oraz umowic sie na rozmowe.

    ---
    Tomasz Odyniec
    e-mail: t...@o...pl
    tel kom: 608 662 796