PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa-Informatyk, doświadczenie,wyższe, angielski szuka pracy

  • 1. Data: 2005-09-09 07:49:43
    Temat: Warszawa-Informatyk, doświadczenie,wyższe, angielski szuka pracy
    Od: "Informatyk_MCP" <w...@N...gazeta.pl>

    Podejmę prawie każdą pracę - niekoniecznie w zawodzie, interesuje mnie
    mozliwość zarabiania konkretnych pieniędzy...

    Jestem zorganizowany, komunikatywny, lubie pracować z ludźmi, zdobywać
    informacje...itp...

    CV prześlę mailem na życzenie.

    e-mail : u...@o...pl

  • 2. Data: 2005-09-09 08:09:32
    Od: "Lukasz Rzepinski" <lukasz@(usunto)rzepinski.com>

    jestem tez informatykiem i może podpowiem Ci jak szuka się pracy bo widzę że
    powtarzasz tu swoje ogłoszenie raz po raz

    - wypisz doświadczenie - co zrobiłeś jakie programy jakimi systemami się
    opiekowałeś
    - konkretne umiejętności - jezyki programowania, oprogramowanie które znasz
    - umiejetnosci miekkie

    No i wreszcie nie tutaj: masz serwis www.jobpilot.pl, www.topjobs.pl